انتشار شايعاتي قبل از مراسم سرفيسي مايکروسافت : در کنفرانس امروز از سرفيس ميني خبري نخواهد بود !

تقریباً دو هفته‌ی قبل بود که شایعاتی پیرامون تبلت‌های جدید از خانواده‌ی سرفیس مایکروسافت مطرح شد. طبق این شایعات مایکروسافت قرار است امروز دو تبلت سرفیس پرو 3 و سرفیس مینی را به طور رسمی معرفی کند. اما با توجه به شایعات منتشر شده به نظر می‌رسد ردموندی‌ها تنها نسل جدید سرفیس پرو را معرفی خواهند کرد و هیچ رونمایی خاصی از سرفیس مینی صورت نخواهد گرفت.

بر طبق شایعات سرفیس مینی مجهز به صفحه نمایش 7.5 اینچی و یک پردازنده از خانواده‌ی ARM است. اما با این اوصاف انگار نباید منتظر این محصول کوچک از خانواده‌ی سرفیس باشیم.

هدف از طراحی سرفیس مینی، تمرکز بر روی مواردی نظیر یادداشت برداری و ارسال و دریافت پیام بوده است. در همین راستا شایع شده بود که این محصول به همراه یک قلم دیجیتال و نرم‌افزار اختصاصی برای یادداشت برداری عرضه می‌گردد. از آن‌جایی که سرفیس پرو 2 نتوانست آن طور که باید و شاید در کسب و کارهای گوناگون مورد استفاده قرار گیرد، مایکروسافت تلاش کرده تا یک محصول مناسب با این بخش از بازار تولید نماید. اگر به خاطر داشته باشید این کمپانی در سال گذشته به دلیل عدم تمایل بازار و خریداران به خرید سرفیس RT مبلغ هنگفتی در حدود 900 میلیون دلار ضرر کرد.

چیزی که که تاکنون قطعی به نظر می‌رسد، معرفی سرفیس پرو 3 است. این دستگاه احتمالا مجهز به یک صفحه نمایش 12 اینچی و پردازنده‌‌ی ساخت اینتل خواهد بود. همچنین به نظر می‌رسد مایکروسافت این تبلت را در سه رده مختلف عرضه خواهد کرد. پایین‌ترین مدل سرفیس پرو 3 مجهز به پردازنده Core i3، چهار گیگابایت حافظه‌ی رم و 64 گیگابایت حافظه‌ی داخلی بوده و با قیمت 799 دلار عرضه می‌گردد.

مدل اول از رده دوم مجهز به پردازنده Core i5 به همراه چهار گیگابایت حافظه‌ی رم و 128 گیگابایت حافظه‌ی داخلی است که با قیمت 999 دلار عرضه خواهد شد.

مدل دیگر در همین رده مجهز به یک پردازنده‌ی Core i5 به همراه 8 گیگابایت حافظه‌ی رم و 256 گیگابایت حافظه‌ی داخلی است که با قیمت 1299 دلار عرضه می‌شود.

مدل اول از رده بعدی مجهز به پردازنده‌ی Core i7، هشت گیگابایت حافظه‌ی رم و 256 گیگابایت حافظه‌ی داخلی است که این محصول با قیمت تمام شده‌ی 1549 دلار عرضه خواهد شد.

و اما مدل آخر و در عین حال بهترین مدل از سرفیس پرو 3 مجهز به پردازنده‌ی Core i7، هشت گیگابایت حافظه‌ی رم و 512 گیگابایت حافظه‌ی داخلی خواهد بود که با قیمت بسیار زیاد 1949 دلار عرضه خواهد شد.

نظر شما در مورد کنفرانس امشب مایکروسافت چیست؟ چه زمانی شاهد حضور سرفیس مینی خواهیم بود؟

منبع : phonearena

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*