بوگاتی چیرون با پیشرانه هیبریدی عرضه خواهد شد

پیش از این برایتان نوشته بودیم که فرزند خلف ویرون افسانه ای با نام بوگاتی چیرون ( Bugatti Chiron) با توان شگفت انگیز ۱۵۰۰ اسب بخار در راه است.امروز جزئیات بیشتری از قلب تپنده این خودرو منتشر شده که حکایت از هیبریدی بودن این خودرو دارد.در ادامه با گجت نیوز همراه باشید.

مارتین وینترکورن مدیر شرکت فولکس‌واگن گروپ نه تنها رسما تایید کرده که جانشین ویرون ساخته خواهد شد، بلکه افزوده که این خودرو تنها مبتنی بر بنزین نخواهد بود، بلکه مانند رقبای کنونی‌اش هیبریدی می باشد.وینترکورن در اینباره می‌گوید: “بعد از ارایه یک مدل سوختی، یک مدل هیبریدی نیز خواهد بود که عملکرد بهتری به این خودرو اضافه می‌کند.” از گفته‌های وینترکورن اینگونه بر می‌آید که شاهد حضور دو مدل از این خودرو در بازار خواهیم بود.

Bugatti-Chiron-2

گفته می‌شود که نسل بعدی ویرون که احتمالا با نام چیرون (Chiron) وارد بازار خواهد شد، به یک موتور W16 چهار توربوشارژشده‌ی هشت لیتری کاملا جدید مجهز خواهد بود که حاصل آن تولید قدرتی ۱۵۰۰ اسب بخاری است. هنوز مشخص نیست که آیا این قدرت تنها توسط موتور سوختی آن تولید می‌شود یا بخش الکتریکی نیز در تولید آن نقش خواهد داشت. اما به هر صورت چنین قدرتی سبب خواهد شد تا شاهد شتاب بی‌نظیر ۰ تا ۶۰ مایل ۲.۰ ثانیه ای و سرعتی ۲۸۰ مایل بر ساعت باشیم.

Bugatti-Chiron-3

پس از معرفی ویرون در سال ۲۰۰۵ رقابت‌ در حوزه تولید خودروهای پرقدرت نیز تغییر کرده است. دیگر مانند سابق ویرون بی‌رقیب نیست و حالا فراری با سری لافراری، پورشه با ۹۱۸ و مک‌لارن با P1 نماینده ای در بازار خودروهای سبک‌وزن، هیبریدی و پرقدرت دارند. اخیرا نیز شاهد خودنمایی رگرای جدید شرکت کوئنیگزگ بوده‌ایم؛ خودرویی که توانی ۱۵۰۰ اسب بخاری دارد و ۰ تا ۲۴۹ مایل بر ساعت آن زیر ۲۰ ثانیه است.

تلاش شیرون در برابر این رقبا قطعا دیدنی خواهد بود. بوگاتی این خودرو را در سال ۲۰۱۶ رونمایی خواهد شد.

منبع : digitaltrends

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

5 دیدگاه

  1. قیافش فوق العادس ولی در سال ۲۰۱۶ هنگام رونمایی این تنها خودرو تاپ نخواهد بود شرکت هایی مثل مک لارن دس رو دس نمیزارن بوگاتی چیرون

  2. سلام خدمت عرفان عزیز من اولین باریه که سایت شما رو میبینم سایت بسیار خوبیه ویه چیز جالبی که داره اینه که ادم وقتی واردش میه در مورد همه چی update میشه واین خیلی خوبه من خیلی به اتومبیل علاقه دارم وبرام جالب بود که در کنار مثلا اطلاعات موبایل اطلاعات خودرویی هم وجود داره موفق باشی

  3. اینم جزء گجت به حساب میاد ؟

  4. کسی که این همه پول این ماشین رو میده دیگه برای چی هیبریدی بخره … پول سوختش دیگه مهم نیست
    این ماشینا هم که هر روز بیرون نمیارن که بگیم محیط زیست رو آلوده میکنن
    تنها چیزی که میشه راجع به هیبریدی بودنش گفت اینه که از رقبا عقب نمونه و بگه ما هم تکنولوژیش رو داریم