بهترین گجت‌ها برای استفاده زیر نور آفتاب

در فصل تابستان هستیم ، فصلی که روزهایش طولانی است و خورشید بیشترین نور و گرما را نسب به فصل های دیگر به نیمکره شمالی سیاره زمین می تاباند.استفاده از نمایشگر گجت های هوشمند زیر نور آفتاب دید کاربر را کم می کند .علاوه بر این گرم شدن هوا در اکثر گجت‌ها یک صفحه‌ی مات و مشکی را از خود باقی می‌گذارد.در این مطلب می خواهیم شما را با بهترین گجت‌های هوشمند برای استفاده زیر نور آفتاب آشنا کنیم.با گجت نیوز همراه باشید.

بهترین گوشی :

smartphone

اول از همه گوشی‌های هوشمند که این روز‌ها دست هر کسی پیدا می‌شود مهم‌ترین بخش مقاله است. با توجه به تست‌های گرفته شده آیفون ۶ توانسته رتبه‌ی بسیار خوبی را به دست آورد و در گوشی‌های هوشمند رتبه‌ی اول را از آن خود کند. نمایشگر ۴.۷ اینچی اپل در این موارد بسیار عالی عمل می‌کند.اما اگر شما به دنیای اندروید علاقه‌ی بیشتری داردید گلکسی اس ۶ و پرچمدار جدید ال جی را به شما معرفی می‌کنیم.برای بهتر دیده شدن نمایشگر پیشنهاد ما به شما این است که نور نمایشگر را در بالاترین حالت خود قرار دهید و گزینه‌ی Auto-Brightness را در گوشی‌های هوشمند فعال کنید.

بهترین لپ‌تاپ‌ :

Laptop

لپ‌تاپ‌ها نیز در برخی مواقع باعث اذیت شدن کاربر هنگام مواجه مستقیم با نور خورشید می‌شوند. البته لپ تاپ‌ها معمولا آسیب پذیری کمتری نسبت به اسمارت‌ فون‌ها و تبلت‌ها دارند. از این سو در این تست از لامپ استفاده شده و مستقیم جلوی نمایشگر قرار گرفته است. لپ تاپ ۱۳ اینچی مات توشیبا Portege Z30-BSMBN22 توانست بهترین عملکرد را از خود به نمایش بگذارد و مک بوک ۱۳ اینچی اپل با نمایشگر رتینا مدل MF839LL/A نیز توانست عملکردی مشابه را داشته باشد.

بهترین تبلت :

Tablets

حال به سراغ تبلت‌ها می‌رویم. در این بخش نیز اپل حرف اول را می‌زند. با توجه به استفاده از تکنولوژی ضد رفلکس در آیپد ایر ۲، این تبلت هیچ مشکلی را هنگام کار کردن زیر نور مستقیم خورشید نخواهد داشت. اگر باز هم به دنبال مورد مشابهی در دنیای اندروید می‌گردید به شما تبلت فوق العاده‌ی سونی یعنی اکسپریا Z3 کامپکت را پیشنهاد می‌کنیم. این تبلت ضد آب نیز بوده و حتی در استفاده از آن در ساحل دریا نیز مشکلی نخواهید داشت!

بهترین ساعت هوشمند :

Smartwatch

گجت‌های تازه کار دنیای تکنولوژی نیز در این تست مورد آزمایش قرار گرفته‌اند. از این سو تنها ساعتی که عملکردی فوق العاده داشت ساعت هوشمند Pebble Steel بود. بقیه‌ی ساعت‌های هوشمند عملکردی متوسط را از خود نشان دادند. به هر حال اگر تمایلی به خرید این ساعت ندارید ساعت هوشمند اپل و ال جی از دیگر گزینه‌های شما برای خرید یک ساعت مناسب می‌باشند.

بهترین دوربین :

Digital-camera

گرفتن عکس در نور آفتاب با دوربین‌های دیجیتال نیز مسئله‌ای بسیار مشکل ساز است. برای رفع این مشکل دوربین دیجیتالی شما باید دارای ال سی دی باشد که قابلیت چرخش را داشته باشد. این نوع دوربین‌ها در بازار کم پیدا می‌شود ولی دو دوربین Cyber-shot DSC-RX100 iii کمپانی سونی و Lumix DMC-FC1000 کمپانی پاناسونیک به راحتی می‌توانند جوابگوی شما باشند.

منبع : MSN

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*