گلکسی نوت ۵ سامسونگ احتمالا این شکلی خواهد بود

تقریبا در تمام اطلاعات فاش شده از گلکسی نوت ۵ سامسونگ گفته شده بود که در طراحی نسل جدید فبلت های سری نوت سامسونگ از طراحی گلکسی اس ۶ الهام خواهد گرفت و این تلفن شباهت زیادی به سری اس ۶ خواهد داشت.امروز یک رندر ۳ بعدی از گلکسی نوت ۵ منتشر شده که همین موضوع را تایید می کند.همچنین بر اساس همین شواهد یک طرح مفهومی نیز از این گوشی ساخته شده که به نظر می رسد بسیار به واقعیت نزدیک باشد.در ادامه با گجت نیوز همراه باشید.

این رندر سه‌بعدی از سوی اکانت توییتر @onleaks منتشر شده که با توجه به سابقه خوب این onleaks در افشای اطلاعات ، تا حد زیادی می توان به اصالت این رندر ۳ بعدی صحه گذاشت.

همانطور که در ویدیو و تصاویر بالا مشاهده می کنید شباهت‌های ظاهری زیادی بین نوت ۵ و گلکسی S6 سامسونگ دیده می‌شود. البته باید به این موضوع هم توجه داشت که نوت ۵ سامسونگ ابعاد بزرگتری نسبت به گلکسی S6 دارد.پیش از این قرار بود در نوت ۵ سامسونگ از پورت USB-C استفاده شود، اما بعد از انتشار این ویدیو احتمال استفاده از این پورت منتفی شده است. یکی دیگر از تفاوت‌های ظاهری نوت ۵ که در این ویدیو شاهد آن بودیم، خروج خودکار S Pen از جایگاه قبلی است. البته پیش از این، سامسونگ پتنت مربوط به این کار را ثبت کرده بود.

بر اساس شواهد موجود و همچنین رندرهای فاش شده ، یک طرح مفهومی از گلکسی نوت ۵ سامسونگ منتشر شده که به نظر می رسد به طراحی نمونه نهایی این محصول بسیار نزدیک باشد.در ادامه این تصاویر مفهومی را مشاهده خواهید کرد.

منبع : gsmarena

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

3 دیدگاه

  1. عجب چیزیه!
    فقط چرا شیشه پشتش خمیده اس؟ الکی هزینه ی ساختش و قیمتش میره بالا

  2. به نظر من درست نیست چون در عکس هایی که من از نوت ۵ دیدم دوربین دوم مجهز به یک فلاش است و در کنتار حسگر سنجش نور محیط قرار دارد