96 درصد از دارندگان آیپد، یک لپ تاپ هم دارند : چرا هردو را يکي نکنيم ؟!

معاون شرکت مایکروسافت، Panos Panay در رویداد سرفیسی دیروز مایکروسافت به آمار جالبی اشاره نمود. این مسئول مایکروسافت در بخشی از صحبت های خود با اشاره به تحقیقات انجام شده اعلام کرد که حدود 96 درصد از کسانی که تبلت آیپد دارند، یک لپ تاپ هم دارند، موضوعی که به نظر می رسد حقیقت داشته باشد.

حال سوال اینجاست ، چرا هردو را یکی نکنیم ؟

مایکروسافت با معرفی سرفیس پرو 3 سعی دارد تا این تبلت را جایگزین لپ تاپ ها کند. به همین دلیل آنها سایز این دستگاه را نسبت به مدل های قبلی افزایش داده و از پردازنده هایی قدرتمند استفاده کرده اند. به نظر می رسد که این تبلت مایکروسافت جایگزینی بسیار مناسب برای لپ تاپ ها باشد، این درحالیست که از یک آیپد نمی توان همانند یک لپ تاپ استفاده نمود و معمولا کاربران در کنار یک آیپد (یا تبلت های اندرویدی) یک لپ تاپ یا پی سی هم دارند.

منبع : gsmarena

 

 96 percent of people who own an iPad also own a laptop

The executive said that according to a research, 96% of the people who own an iPad also own a laptop. He further talked about how three years ago people thought that tablets would kill the laptop – “That was supposed to happen, for sure.”

Pranay also took the opportunity to explain the differences between tablets and laptops before he took the wraps of the company’s latest tablet hybrid – Surface Pro 3. Microsoft says it’s the first tablet specifically designed to replace your laptop and alter that stat.

 

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*