با هواوی خداحافظی کنید، محصولات هواوی با برند TD Tech عرضه می‌شوند!

شرکت پیشرو چینی برای نجات خود حتی حاضر است نام هواوی را فدا کند. از این پس باید منتظر عرضه محصولات هواوی با برند TD Tech باشیم.

تقریبا همه از شرایط کنونی هواوی آگاه هستند. پس از اینکه مقامات آمریکا اعلام کردند که هواوی می‌تواند تهدیدی برای امنیت ملی این کشور باشد، این شرکت از دسترسی به قطعات و فناوری‌های شرکت‌های آمریکایی منع شد.

عرضه محصولات هواوی با برند TD Tech

برای باقی ماندن در این بازار رقابتی، هواوی دست به هر کاری زده است و جدیدترین راه حل آنها عرضه محصولات خود با برند TD Tech است. با توجه به اینکه برند مورد اشاره تحریم نیست، هواوی می‌تواند از طریق آن به جدیدترین فناوری‌های دنیا از جمله تراشه‌های پرچمدار کوالکام و سرویس‌های موبایلی گوگل دسترسی پیدا کند.

هواوی با برند TD Tech / هواوی میت 40 ای

در واقع وظیفه رساندن محصولات هواوی به کاربران بر عهده تی دی تک قرار داده شده و به همین منظور حتی این شرکت تاییدیه استفاده از دستاوردهای هواوی را نیز دریافت کرده است.

البته در حال حاضر این شرکت تنها یک گوشی هوشمند با نام TD Tech N8 Pro در کارنامه خود دارد که عملا همان هواوی نوا 8 پرو است. همچنین این شرکت قصد دارد هواوی میت 40E 5G را تحت برند خود مجددا عرضه کند.

هرچند که این پایان کار نیست و تمامی گوشی‌های سری میت، پی، نوا و انجوی هواوی با برند TD Tech عرضه خواهد شد. حتی به زودی شاهد رونمایی از ساعت‌های هوشمند، تبلت‌ها، تلویزیون‌های هوشمند و دستبند‌های سلامتی محور تی دی تک نیز خواهیم بود.

در حال حاضر مشخص نیست که این دوره انتقالی چقدر طول بکشد؛ اما با توجه به عملکرد مالی ضعیف بخش گوشی‌های هوشمند این شرکت در سه ماهه سوم سال میلادی جاری، قطعا این برنامه با جدیت پیگیری خواهد شد.

هواوی با برند TD Tech

درآمد Huawei Technologies در فصل قبل نسبت به مدل مشابه در سال گذشته با کاهش ۳۸ درصدی همراه بوده که دلیل آن نیز مشکلات ایجاد شده در مسیر تولید به خاطر تحریم‌های آمریکا عنوان شده است.

به طور کلی درآمد ۹ ماه اول (سال میلادی) هواوی به عدد ۷۱.۳۲ میلیارد دلار رسیده که تقریبا یک سوم کمتر از مدت مشابه در سال گذشته است. در این مدت شاخص سوددهی نیز عدد ۱۰.۲ درصد را نشان می‌دهد. به گزارش رویترز، درآمد این شرکت در سه ماهه سوم بالغ بر ۲۱.۱۶ میلارد دلار بوده است.

مسئولان هواوی عنوان کردند که گزارش مالی منتشر شده بر اساس پیش‌بینی‌ها بوده است. ظاهرا بخش محصولات مصرفی این شرکت تا پایان سال میلادی جاری با کاهش درآمدی حدود ۳۰ تا ۴۰ میلیارد دلاری مواجه خواهد شد.

به نظر شما آيا عرضه محصولات هواوی با برند TD Tech می‌تواند سرانجام این شرکت را از برزخ کنونی نجات دهد؟

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

2 دیدگاه

  1. انشاالله گورشو گم کنه بره برا همیشه چینی های ادم خور

  2. حتی شوخیشم هولناکه!