ایسوس و رونمایی ۳ مدل جدید از کارت گرافیک GTX 980ti ، خوراک گیمرها !

یکی بهترین کارت گرافیک های موجود در بازار که مورد استقبال زیاد گیمرها قرار گرفته است ، GTX 980ti کمپانی ایسوس است.حالا ایسوس سه مدل جدید از این کارت گرافیک را معرفی کرده که هر گیمری را مجذوب خود خواهد کرد.

چند روز پیش که ایسوس کارت گرافیک GTX 980ti را از سری STRIX روانه‌ی بازار کرد (تصویر بالا)، با استقبال بسیار خوبی روبه‌رو شد اما به نظر می‌رسد که مدیران ایسوس، زمان حاضر را بهترین زمان برای عرضه‌ی مدل‌های مشهور و بهتر از این کارت گرافیک می‌دانند و قصد اجازه‌ برای فروش بیشتر مدل STRIX را ندارند.

اولین کارت از این سه محصول جدید از سری “جمهوری گیمران – ROG” می‌باشد و قرار است با نام GTX 980ti MATRIX عرضه گردد. مدل دوم نیز به خاطر یادبود ۲۰ ساله شدن این شرکت و بالا کلاک‌های بسیار بالاتر نسبت به نسخه‌ی اول تولید خواهد شد و قرار است در رنگ طلایی و با نام GTX 980ti Gold Edition عرضه شود. آخرین مدل از این کارت که امروز معرفی شده نیز GTX 980ti Poseidon Platinum نام دارد و به همراه خنک‌کننده‌ی آبی و هوایی در اختیار کاربران قرار می‌گیرد.

GTX 980ti Poseidon Platinum

۳۳a

کارت گرافیک GTX 980ti Poseidon Platinum علاوه بر داشتن دو فن برای خنک کردن کارت گرافیک، از یک کانال اضافی برای خنک کننده‌ی آبی بهره می‌برد که در نهایت می‌تواند دمای کارت را افزایش دهد. از طرفی، اندازه‌ی بورد اصلی این کارت (PCB) از تمامی مدل‌هایی که تا کنون از کارت گرافیک GTX 980ti معرفی کرده، بهتر می‌باشد.

GTX 980ti MATRIX

۳۳b

مدل دوم، کارت گرافیک GTX 980ti MATRIX می‌باشد که با اقتباس از سری کارت‌های گرافیک Republic of Gamers طراحی شده و MATRIX نام گرفته. این کارت نیز با دارا بودن مدار برق‌رسانی قدرتمندتر، از سیستم‌ خنک‌کنندگی DirectCU II بهره برده و حتی از نسخه‌ی STRIX نیز خنک‌تر عمل می‌کند. جدای از اینکه این کارت حدود ۲۰ درصد به صورت کارخانه‌ای اورکلاک شده اما قابلیت‌ها و توانایی بالای این کارت، دست گیمرها را برای اورکلاک بیشتر کارت گرافیک باز گذاشته است.

GTX 980ti Gold Edition

۳۳c

اما نسخه‌ی آخر از کارت گرافیک GTX 980ti که Gold Edition نام دارد، به مناسبت ۲۰ سالگی ایسوس و در تعدادی محدود تولید شده است. رنگ مشکی و طلایی، از جمله‌ی بارزترین مشخصه‌های کارت‌های سری GE به حساب می‌آید و در GTX 980ti نیز به خوبی دیده می‌شود.

هنوز اطلاعات دقیقی از کلاک‌های این کارت‌ها در دست نیست. همچنین زمان عرضه‌ی این کارت‌ها نیز هفته‌های آینده اعلام شده اما قیمت دقیق هر کدام از این محصولات توسط ایسوس مشخص نشده است.

منبع : techpowerup

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*