تصاویر گوگل پیکسل 6a

تصاویر گوگل پیکسل 6a منتشر شد؛ تفاوتی با پیکسل 6 وجود ندارد

تصاویر گوگل پیکسل 6a به تازگی منتشر شده و شباهت زیادی به پیکسل 6 دارد. امیدواریم گوگل به زودی مشخصات فنی Google Pixel 6a را منتشر کند.

ماه پیش شرکت گوگل از دو گوشی هوشمند پیکسل 6 و پیکسل 6 پرو در بازار رونمایی کرد. این دو گوشی طراحی منحصر به فردی داشتند و از تراشه Tensor گوگل بهره می‌بردند. حالا یک ماه پس از عرضه آنها، شایعاتی در خصوص گوگل پیکسل 6a شروع شده است.

امروز یکی از وبسایت‌های حوزه فناوری، رندرهای جدید Google Pixel 6a را به همراه برخی مشخصات کلیدی منتشر کرده است که در ادامه مروری بر آنها خواهیم داشت. با گجت نیوز همراه ما باشید.

تصاویر گوگل پیکسل 6a

جای تعجبی وجود ندارد که پیکسل 6a عناصر طراحی خود را از گوگل پیکسل 6 الهام گرفته است. اکنون پس از مدت‌ها انتظار، طراحی تازه‌ای در گوشی‌های سری a وجود خواهد داشت.

با این وجود، گوگل پیکسل 6a در مرکز نمایشگر خود یک پانچ هول دارد و مطابق انتظار مجهز به یک صفحه نمایش اولد 6.2 اینچی است. این گوشی هوشمند همان طراحی جزیره‌ای دوربین که در سایر گوشی‌های پیکسل 6 دیده می‌شود، خواهد داشت.

مطابق آنچه در تصاویر می‌بینیم، بیش از یک دوربین در پنل پشتی وجود دارد که نسبت به دوربین‌های پیکسل 5a پیشرفتی مهم وجود خواهد داشت. دوربین جزیره‌ای این گوشی هوشمند دارای یک فلاش LED نیز است.

تصاویر گوگل پیکسل 6a

در فریم سمت راست این گوشی شاهد تعبیه کلید پاور و دکمه‌های کنترل صدا هستیم. به نظر می‌رسد که در فریم سمت چپ هیچ گونه دکمه‌ای وجود ندارد. در قسمت پایینی درگاه تایپ سی و دو بلندگو نیز دیده می‌شود. جایگاه سیم کارت نیز در سمت چپ است.

علاوه بر این گوگل پیکسل 6a انتظار می‌رود که با مشخصات یک میان رده عرضه شود. انتظار می‌رود از اندروید 12 پشتیبانی کند و تا 3 سال نیز از آپدیت‌های نرم افزاری آن برخوردار باشد.

گوگل هنوز اطلاعات رسمی درباره این گوشی هوشمند منتشر نکرده است اما انتظار داریم که با انتشار رندرهای آن به زودی شاهد انتشار مشخصات این گوشی باشیم. اگر اطلاعات جدیدی به دستمان برسد شما را بی‌خبر نخواهیم گذاشت.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*