انتشار رندر های جدید گوشی موتورولا موتو جی ۲۰۱۵

کمپانی موتورولا در سال ۲۰۱۳ اولین نسل از گوشی موتو جی ( Motorola Moto G ) را روانه بازار کرد.این گوشی با توجه به مشخصات مناسب و قیمت مقرون به صرفه به سرعت مورد استقبال کاربران قرار گرفت و به یکی از محبوب ترین محصولات موتورولا مبدل گردید.موتورولا سال گذشته نسل دوم این گوشی را روانه بازار کرد و حالا نوبت به نسل سوم آن رسیده که اخیرا اطلاعات و اخبار زیادی در مورد آن متشر شده است.امروز رندر های جدید از موتورولا موتو جی ۲۰۱۵ منتشر شده که تمام جزئیات ظاهری این گوشی را به خوبی نمایان کرده است.

بر اساس آنچه که تا کنون درباره موتورولا موتو جی ۲۰۱۵ مشخص شده است، پردازنده آن ارتقا یافته و این بار از یک چیپ چهار هسته ای با فرکانس کاری ۱٫۴ گیگاهرتزی استفاده خواهد کرد و به احتمال فراوان نام آن نیز Qualcomm Snapdragon 410 خواهد بود. همچنین پیش بینی می شود این گوشی از یک گیابایت حافظه رم و ۸ گیگابایت حافظه داخلی نیز بهره ببرد.خوشبختانه امکان استفاده از کارت های microSD هم در این مدل مهیا شده است و نسخه هایی با حافظه داخلی بالاتر و همچنین امکان پشتیبانی از دو سیم کارت همزمان نیز پس از مدت کوتاهی از ارائه نسخه اصلی، روانه بازار خواهند شد. کیفیت دوربین نیز در Moto G (نسل سوم) با پیشرفت جزئی همراه بوده و از یک دوربین ۱۳ مگاپیکسلی در پشت بدنه دستگاه به همراه فلش LED دوگانه و همچنین یک دوربین ۵ مگاپیکسلی در جلوی آن استفاده شده است.

گفته شده که نسل سوم گوشی Motorola Moto G در آگوست سال جاری رونمایی و همزمان روانه بازار آمریکای لاتین خواهد شد.در ادامه  تصاویر رندر شده این گوشی را مشاهده خواهید کرد :

منبع : phonearena