مشارکت بین کارمندان

وظایف مدیران منابع انسانی در هماهنگی و مشارکت بین کارمندان

یکی از وظایف مدیران منابع انسانی، هماهنگی و مشارکت کارمندان آن شرکت و کسب و کار مورد نظر می‌باشد. در قدیم برای این منظور، از گزارش‌های دستی و شیوه های پیش پا افتاده استفاده می‌شد. اما امروزه می‌توان به لطف پیشرفت‌های تکنولوژی از نرم افزار تایمزی و قابلیت‌ها و ویژگی‌های منحصر به فرد آن بهره‌مند گشت.

مشارکت کارمندان هر یک از شرکت‌ها در محل کار خویش

در هر شرکتی مشارکت کارمندان می‌بایست به درستی صورت گیرد تا آن شرکت بتواند همواره خود را سر پا نگه داشته و جوابگوی نیاز مشتریان و ارباب رجوع‌های خویش باشد. امروزه به منظور مدیر منابع انسانی در هر یک از شرکت‌ها و کسب و کارهای گوناگون، از راهکارهای جدیدی استفاده می‌شود. مسئله‌ای که در سال‌های گذشته با حساب و کتاب‌های پیچیده و شیوه‌های دستی پر از آزمون و خطا صورت می‌پذیرفت. به همین جهت با پیشرفت‌های روزافزون تکنولوژی کم کم استفاده از دستگاه‌های حضور و غیاب کارمندان هر شرکت و حرفه‌ای پای خود را در شرکت‌های کوچک و بزرگ مختلف باز کردند. حضور و غیاب آنلاین نیز امروزه با نرم افزار تایمزی توانسته است به عنوان یک سیستم ساده و در عین حال بسیار کاربردی و حرفه‌ای مشارکت کارمندان هر شرکتی را مدیریت و کنترل کند. بنابراین با توجه به این مسئله که یکی از وظایف مدیران منابع انسانی در هر کسب و کار و شرکتی، هماهنگی و بررسی مشارکت کارمندان آن‌هاست؛ به همین جهت می توانند از این نرم افزار به خوبی استفاده به عمل آورند. در ادامه بیشتر با نرم افزار تایمزی و ویژگی‌های خاص و منحصر به فرد آن آشنا خواهیم شد.

مشارکت بین کارمندان

نرم افزار تایمزی

آشنایی اجمالی با نرم افزار تایمزی

تایمزی به عنوان یک نرم افزار یا اپلیکیشن به شمار می‌آید که از جمله پرکاربردترین و متداول‌ترین برنامه‌هایی است که هر یک از کسب و کارهای نوین امروزی به جهت حضور و غیاب کارمندان و تردد نیروی کار خویش از آن می‌توانند به جهت مشارکت کارمندان و آنالیز و کنترل آن‌ها به خوبی استفاده به عمل آورند. ضمن این که برای خرید و نصب این برنامه، نیاز به هزینه‌های زیاد و سرسام آوری نیست؛ بلکه با کمترین هزینه‌های ممکن هم شما می‌توانید از وجود این نرم افزار ویژه و کاربردی به جهت ارتقای راندمان کاری خود و نظم بخشیدن به پرسنل کاری شرکت یا کسب و کار خود به خوبی بهره‌مند شوید. سیستم این نرم افزار به گونه‌ای طراحی و تنظیم شده است که برای هر نوع کسب و کاری به راحتی مورد استفاده قرار می‌گیرد. حتی اگر در هر یک از آن‌ها قوانین و قواعدی هم تهیه و تنظیم شده باشد؛ آن‌ها می‌توانند مشارکت کارمندان خود و نیز ورود و خروج هر یک از آن‌ها را در محل‌های از پیش تعیین شده را از طریق گوشی هوشمند خویش در هر زمان و مکانی به راحتی کنترل نمایند. بنابراین حضور و غیاب با موبایل را نرم افزار تایمزی برای هر یک از مدیران منابع انسانی فراهم آورده است تا آن‌ها بتوانند از طریق اپلیکیشن مورد نظر یا از طریق پنل تحت وب تردد و مشارکت کارمندان شرکت و کسب و کار خود را در هر زمانی از روز و در هر جایی که هستند؛ به همین سادگی آنالیز و مورد ارزیابی قرار دهند.

مهمترین ویژگی های منحصر به فرد نرم افزار تایمزی

با توجه به این مسئله بسیار حائز اهمیت که بر هر یک از مدیران منابع انسانی واجب و ضروری است که ورود و خروج‌ها و مشارکت کارمندان شرکت خود را کنترل نمایند؛ بنابراین تایمزی می‌تواند نیاز آن‌ها را با حداقل‌ترین هزینه ممکن به خوبی پاسخ گوید. این نرم افزار کاربردی به طور کلی ویژگی‌هایی دارد که آن را با سایر دستگاه‌های حضور و غیاب متمایز می‌گرداند. از جمله این ویژگی‌ها می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

مشارکت بین کارمندان

قابلیت‌های تایمزی

  • حضور و غیاب آنلاین با موبایل بدون محدودیت زمانی و مکانی
  • ثبت هر گونه ورود و خروج کارمندان با استفاده از تلفن همراه هوشمند یا از طریق دستگاه به سادگی
  • امکان دسترسی به تمامی گزارش‌ها اعم از گزارش‌های روزانه، هفتگی و ماهانه در بستر اینترنت با استفاده از این اپلیکیشن
  • بهره‌مندی از موقعیت هر یک از تکنسین و پرسنل کاری در شرکت مورد نظر به صورت سیستم لحظه‌ای و آگاهی نسبت به آن
  • امکان حذف اضافه کاری‌هایی که به صورت برنامه‌ریزی نشده بوده‌اند.
  • امکان ثبت تردد کارمندان با استفاده از لوکیشن و دستگاه بلوتوث
  • قابلیت ثبت چهره هر یک از کارمندان به جهت ثبت تردد آن‌ها
  • امکان بهره‌مندی از مدیریت کارتابل مدیران از طریق این برنامه به جای سیستم دستی
  • تعریف سلسله مراتب سازمانی و انواع شیفت‌ها و تقویم کاری در برنامه مورد نظر
  • تعریف کردن هر یک از قوانین و قواعد خاص شرکت‌ها در برنامه تایمزی متناسب با هر شرکت و کسب و کاری
  • بهره‌مندی از گزارش‌های مدیریتی
  • و…

همان طور که مشاهده شد؛ قابلیت‌ها و ویژگی‌های نرم افزار تایمزی بسیار بالا و قابل توجه است. ضمن این که این برنامه نیازی به تهیه سرور ندارد و به راحتی می‌توان با استفاده از آن مشارکت کارمندان، کنترل عبور و مرور و آنالیز آن‌ها و سایر مسائل دیگر را مورد بررسی و ارزیابی قرار داد. بنابراین در صورتی که شما مدیر یک شرکت و منابع انسانی خاصی هستید و می‌خواهید با کمترین هزینه بیشترین بهره‌وری را در خصوص وظیفه محول شده به خود ببرید؛ می‌توانید با خرید و نصب نرم افزار تایمزی وظیفه هماهنگی و مشارکت بین کارمندان شرکت و کسب و کار خویش را به بهترین شکل ممکن با سرعت و سهولت بالایی ادا کنید.

این مطلب توسط شرکت های ثالث به عنوان بیانیه مطبوعاتی یا رپورتاژ آگهی ارسال شده و گجت نیوز در قبال موارد مندرج در آن مسئولیتی ندارد.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*