اوپو رینو ۷

اوپو رینو ۷ ؛ نخستین گوشی جهان با لنز کت آی Sony IMX709

گوشی اوپو رینو ۷ – Oppo Reno7 که فردا معرفی می شود نخستین موبایل جهان لقب خواهد گرفت که به یک دوربین سلفی با لنز کت آی Sony IMX709 مجهز است.

کمپانی اوپو فردا از گوشی‌های سری Reno7 در چین رونمایی می‌کند. این شرکت اکنون تأیید کرده است که اوپو رینو ۷ نخستین گوشی جهان خواهد بود که به لنز دوربین کت آی Sony IMX709 مجهز می‌شود. به نظر می‌رسد این لنز برای عکاسی سلفی در دو گوشی رینو ۷ و رینو ۷ پرو مورد استفاده قرار می‌گیرد.

اوپو می‌گوید سنسور دوربین IMX709 سونی با فناوری تصویر RGBW توسعه یافته توسط خود شرکت اوپو همراه خواهد بود. گوشی رینو۷ با این لنز می‌تواند تصاویری با ۶۰ درصد حساسیت بیشتر نسبت به نور و ۳۵ درصد نویز کمتر را ثبت کند.

یک گزارش جدید نشان می‌دهد گوشی اوپو Reno7 Pro به یک دوربین سلفی ۳۲ مگاپیکسلی با سنسور Sony IMX709 مجهز خواهد بود. حال باید منتظر ماند و دید که آیا نسخه معمولی این گوشی هم به همین سنسور مجهز می‌شود یا خیر؟

اوپو رینو ۷

علاوه بر این، عکسی هم منتشر شده که به چراغ نوتیفیکیشن منحصر به فرد خانواده رینو۷ اشاره می‌کند. ظاهراً مدلی که در عکس دیده می‌شود، مدل پرو است. همانطور که می‌بینید، وقتی نوتیفیکیشنی دریافت می‌شود یا گوشی را به شارژ می‌زنید، فریم دور دوربین این گوشی روشن می‌شود. اگر حدس ما درست باشد، این قابلیت منحصر به فرد مخصوص مدل پرو خواهد بود.

انتظار می‌رود مدل پرو گوشی اوپو رینو ۷ به یک نمایشگر ۶.۵ اینچی امولد با رزولوشن +FHD و نرخ رفرش ۹۰ هرتزی مجهز باشد که یک حفره در بالای آن برای میزبانی از دوربین سلفی قرار دارد. در قلب نپنده این گوشی چیپست دایمنسیتی ۱۲۰۰ مکس است که ۸/۱۲ گیگابایت رم و ۱۲۸/۲۵۶ گیگابایت حافظه داخلی آن را همراهی می‌کنند. به علاوه یک باتری ۴،۵۰۰ میلی‌آمپر ساعتی با توان شارژ‌ ۶۵ وات نیز در زیر قاب این گوشی حضور خواهد داشت.

دوربین‌های پشتی این گوشی شامل حسگر اصلی ۵۰ مگاپیکسلی Sony IMX766 ، حسگر ۸ مگاپیکسلی اولترا واید و یک حسگر ۲ مگاپیکسلی ماکرو می‌شود. از دیگر ویژگی‌های آن می‌توان به اندروید ۱۲ و یک حسگر اثر انگشت زیر نمایشگر اشاره کرد.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*