واتساپ

چند ویژگی جدید و کاربردی که به زودی به واتساپ می‌آیند

توسعه‌دهندگان واتساپ در حال آزمایش چند ویژگی جدید و کاربردی برای این پیام رسان محبوب هستند که به‌زودی در دسترس کاربران قرار خواهد گرفت. در ادامه با قابلیت‌های جدید واتس اپ آشنا می‌شویم.

طی سال‌های گذشته عدم ارائه قابلیت‌های جدید و کاربردی از سوی واتساپ مورد انتقاد بسیاری از کاربران قرار گرفته بود، اما توسعه‌دهندگان این پیام رسان محبوب تصمیم گرفتند تا در سال 2021 در پاسخ به انتقادات مطرح شده قابلیت‌های جدیدی را به کاربران خود ارائه دهند. در همین راستا توسعه‌دهندگان در حال آزمایش چند ویژگی جدید و کاربردی هستند که البته در حال حاضر کاربران بتا به آنها دسترسی دارند و قرار است به‌زودی در دسترس سایر کاربران نیز قرار بگیرد.

ویژگی های جدید واتساپ

ارسال تصاویر با وضوح بالا

کاربران بتا واتس اپ اکنون به قابلیت ارسال تصاویر با همان کیفیت اصلی دسترسی پیدا کردند. در واقع قابلیت قدیمی واتساپ باعث کاهش تصاویر ارسالی می‌شد، اما با آپدیت جدید واتساپ می‌توان تصاویر باکیفیت‌تری را ارسال کرد.

اطلاع کاربر از حساب‌های تجاری ناشناس

توسعه‌دهندگان واتساپ گزینه «حساب‌های تجاری ناشناس» را ارتقا دادند. از این رو کاربران بهتر از قبل می‌توانند از تماس‌های دریافتی از سوی حساب‌های تجاری ناشناس اطلاع پیدا کنند. این قابلیت در حال حاضر فقط برای کاربران اندروید ارائه شده است.

توقف و ادامه ضبط صدا

یکی دیگر از قابلیت‌های جدید واتساپ امکان توقف و ادامه ضبط صدا است. کاربران به کمک این قابلیت می‌توانند فرایند ضبط صوتی را متوقف کرده و پس از مدتی مجددا به ضبط صدا بپردازند.

افزایش محدودیت زمانی برای حذف پیام‌ها

افزایش محدودیت زمانی برای حذف پیام‌ها یکی دیگر از قابلیت‌های جدید این پیام رسان محسوب می‌شود. هم‌اکنون تمام کاربران می‌توانند پیام‌های ارسالی را ظرف مدت 1 ساعت بعد از ارسال حذف نمایند.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*