گلکسی واچ

قابلیت‌های سلامتی و شخصی‌سازی ساعت های هوشمند گلکسی واچ سامسونگ ارتقا پیدا کرد

سامسونگ قابلیت‌های سلامتی و شخصی‌سازی ساعت‌های هوشمند گلکسی واچ خود را طی یک بروزرسانی جدید ارتقا داد. در ادامه با ویژگی‌های جدید ساعت‌های گلکسی Watch سامسونگ آشنا می‌شویم.

سامسونگ همواره در تلاش است تا به کاربران خود بهترین تجربه استفاده از تلفن همراه را ارائه دهد و در این میان به پشتیبانی نرم افزاری دائمی از مدل‌های قدیمی‌تر گلکسی واچ نیز تعهد دارد. در همین راستا این غول فناوری کره‌ای با هدف ارائه تجربه بهتر One UI 4 را در دسترس کاربران گلکسی واچ قرار داد. این بروزرسانی جدید که از 24 آبان ارائه شده ویژگی‌های جدیدی را در اختیار کاربران ساعت های هوشمند گلکسی واچ، گلکسی واچ اکتیو، گلکسی واچ اکتیو 2 و گلکسی واچ 3 قرار می‌دهد. در واقع این بروزرسانی قابلیت‌های سلامتی و شخصی‌سازی ساعت های هوشمند گلکسی Watch را ارتقا داده است.

بروزرسانی جدید برای گلکسی واچ سامسونگ

تشخیص سقوط پیشرفته

گلکسی واچ

سامسونگ قابلیت تشخیص سقوط را برای مواقعی در نظر گرفته که کاربر هنگام انجام فعالیت‌هایی چون دویدن یا پیاده‌روی به زمین خورده و با مشکل مواجه می‌شود. اکنون بروزرسانی جدیدی که برای گلکسی واچ اکتیو 2 و گلکسی واچ 3 ارائه شده توانسته حساسیت تشخیص سقوط (Fall Detection) را افزایش دهد.

علاوه بر این، امکان انتخاب تشخیص سقوط در حالت ساکن نیز به این گجت‌ها اضافه شده است. در واقع زمانی که این گجت سقوط را تشخیص دهد، به شکل خودکار به مخاطبانی که از قبل انتخاب کرده‌اید یک پیام اضطراری کمک (SOS) را ارسال خواهد کرد. از این رو کاربر می‌تواند در کوتاه‌ترین زمان ممکن کمک لازم را دریافت کند. این قابلیت باعث مراقبت از شما و عزیزانتان خواهد شد.

بروزرسانی چالش گروهی

گلکسی واچ

کاربران به کمک قابلیت چالش گروهی قادرند بدون توجه به فاصله‌ای که میان آنها وجود دارد، با یکدیگر ورزش کنند. طی این بروزرسانی جدید، کاربران قادرند اعضای خانواده خود را به چالش اضافه کرده و به شکل گروهی یا فردی با یکدیگر رقابت کنند.

پایش دقیق‌تر سلامتی

گلکسی واچ

ساعت های هوشمند سری گلکسی Watch سامسونگ از قابلیت‌های سلامتی پیشرفته‌ای بهره می‌برند که از مهم‌ترین آنها می‌توان به بررسی ضربان قلب، اندازه‌گیری اکسیژن خون و مدیریت خواب و استرس اشاره کرد. در کنار این موارد، کاربران به کمک قابلیت پایش فشار خون و (BP) و الکتروکاردیوگرام (ECG) قادرند سلامتی خود را به شکل دقیق‌تری پایش کنند.

همچنین به واسطه برنامه Health Monitor سامسونگ نیز می‌توان بهتر از قبل به بینش عمیق‌تری در خصوص سلامت کلی خود دست پیدا کرد. این برنامه هم‌اکنون در 42 بازار مختلف نظیر استرالیا، گرجستان، آذربایجان و پاراگوئه در دسترس کاربران قرار گرفته است. همچنین مدتی قبل در گلکسی Watch 4 نیز  ارائه شده و پس از آن کاربران گلکسی واچ اکتیو 2 و گلکسی واچ 3 نیز به آن دسترسی پیدا کردند.

انتخاب بهترین صفحه برای ساعت

گلکسی واچ

با استفاده از صفحه‌های ساعت گلکسی واچ می‌توان به آسانی استایل و شخصیت خود را به نمایش گذاشت. در حال حاضر به کمک بروزرسانی جدید کاربران به 10 صفحه ساعت جدید که نخستین بار در گلکسی Watch 4 ارائه شده بود دسترسی پیدا کردند. از این رو کاربران قادرند از میان صفحه‌های این ساعت مواردی چون روشن، برجسته Big Number و Active یا Classic شیک و مینیمالیستی را انتخاب کنند.

همچنین برخی از این صفحه‌های جدید از امکان شخصی‌سازی ویژه‌ای بهره می‌برند. در واقع با ضربه زدن روی این صفحه‌ها می‌توانید از میان پس زمینه‌ها یا رنگ‌های مختلف متن گزینه مورد نظر را انتخاب نمایید. همچنین صفحه ساعت Animals امکانی را فراهم می‌کند تا میان حیوانات متحرک رنگارنگ نظیر میمون، گربه، گوسفند یا خرگوش گزینه مورد نظر را انتخاب کنید.

این مطلب توسط شرکت های ثالث به عنوان بیانیه مطبوعاتی یا رپورتاژ آگهی ارسال شده و گجت نیوز در قبال موارد مندرج در آن مسئولیتی ندارد.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*