بهمن رسپکت

مشخصات فنی و امکانات رفاهی بهمن رسپکت اعلام شد

بهمن رسپکت به عنوان محصول جدید گروه بهمن در آینده نزدیک به بازار عرضه خواهد. در ادامه با مشخصات فنی و امکانات رفاهی سدان رسپکت آشنا خواهیم شد.

اخیرا مدل‌های آزمایشی کوین ژوآندو (Cowin Xuandu) برای انجام تست‌های فنی توسط بهمن موتور وارد ایران شد و این خودرو چینی اکنون نیز در حال گذراندن تست‌های جاده‌ای بوده تا قوای محرکه آن با شرایط جاده‌ای ایران تطبیق پیدا کند. همچنین طبق قانون، هر محصول جدید می‌بایست برای تهیه داده‌های استانداردی چند هزار کیلومتر در جاده‌های کشور را بپیماید. اکنون با حضور سدان بهمن رسپکت در ایران می‌توان با مشخصات و امکانات آن آشنا شد.

مشخصات و امکانات بهمن رسپکت

بهمن رسپکت

گروه بهمن سدان رسپکت را به یک موتور 1.5 لیتری توربوشارژ مجهز خواهد کرد که می‌تواند قدرتی برابر با 150 اسب بخار و گشتاور 230 نیوتن‌متر را به تولید برساند. یک گیربکس از نوع CVT با تعویض دنده مصنوعی ۹ سرعته نیز قدرت تولیدی را به چرخ‌ها منتقل خواهد کرد.

بهمن رسپکت

همچنین با توجه به سهام‌داران این برند چینی و طراحی ظاهر این خودرو می‌توان گفت بهمن رسپکت از لحاظ پلتفرم با چری آریزو 5 و آریزو 6 شباهت زیادی دارد. ضمن این که ساختار قوای محرکه بهمن رسپکت از نظر انتقال قدرت به رقبای مدیران خودرویی آن شبیه بوده و در زمینه موتور نیز مدل ارتقا پیدا کرده قوای محرکه AVL برای این محصول جدید گروه بهمن در نظر گرفته شده است.

بهمن رسپکت

از امکانات این خودرو می‌توان به رینگ آلومینیومی، سنسور نور و باران، اتوهلد، نورپردازی کابین، گرمکن صندلی‌های جلو، فرمان کمکی برقی، ترمز پارک برقی، نمایشگر لمسی، دوربین ۳۶۰ درجه، استارت دکمه‌ای، تریم داخلی چرم مصنوعی، سانروف، صندلی‌های جلوی برقی، 6 کیسه هوای ده نقطه‌ای اشاره کرد.

بهمن رسپکت

گفتنی است طبق سیاست‌گذاری‌هایی که گروه بهمن طی سال‌های گذشته برای محصولات خود در نظر گرفت می‌توان گفت سدان بهمن رسپکت از لحاظ امکانات در سطحی بالاتر از آریزو 5 و آریزو 6 روانه بازار خواهد شد و نسبت به آنها نیز کمی ارزان‌تر خواهد بود.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*