شایعه : اپل ۲۳ تیرماه نسل جدید iPod touch را با پردازنده ۶۴ بیتی سری A معرفی خواهد کرد

طبق آخرین شایعه منتشر شده ، کمپانی اپل قرار است نسل جدید پخش کننده موسیقی محبوب خود موسوم به iPod touch را با پردازنده ۶۴ بیتی سری A و رنگ‌های متنوع در تاریخ ۱۴ جولای (۲۳تیرماه) معرفی کند.تاریخ مذکور برای اولین بار در یک تصویر تبلیغاتی و در نگارش ۱۲.۲ از نرم افزار iTunes هم دیده شده بود.

به گزارش وب‌سایت فرانسوی iGen ، سری جدید آیپاد تاچ از پردازنده‌ای ۶۴ بیتی بهره خواهد برد؛ این در حالی است که تا به این لحظه اطلاعاتی پیرامون نسل مورد استفاده از پردازنده‌های سری A اعلام نشده است. این در حالی‌ است که یکی از گزینه‌های مناسب را می‌توان پردازنده‌ی A7 که در ساخت iPhone 5s نیز مورد استفاده قرار گرفته بود، در نظر گرفت.

شایان ذکر است نسل حال حاضر iPod touch با پردازنده‌ی A5 و آیفون ۵c با پردازنده‌ی A6 ، تنهامحصولات اپل هستند که از پردازنده‌های ۳۲ بیتی بهره می‌برند. شایان ذکر است انتظار می‌رود تا پاییز امسال، iPhone 6c، جایگزین نسل قبلی خود یعنی iPhone 5c شود. از آن‌جا که iPhone 5s از وجود پردازنده‌ی A7 در کنار پردازنده‌ی کمکی M7 بهره می‌برد، به نظر می‌رسد این تراشه گزینه‌ی مناسبی برای استفاده در iPod touch جدید باشد.

بد نیست بدانید نسل جدید آیپاد تاچ با رنگ‌های صورتی، طلایی و سرمه‌ای عرضه می‌شود و طبق شایعات منتشر شده در وب سایت AppleInsider، این تنوع رنگ‌ها به احتمال زیاد در iPod shuffle و iPod nano نیز به کار خواهند رفت. شایان ذکر است این دو مدل تغییر سخت‌افزاری نداشته و صرفاً با رنگ‌های جدید معرفی می شوند.

منبع: appleinsider

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*