رتبه یک ال‌جی در فروش هدست‌های بلوتوث در بازار آمریکا

بر اساس گزارش ال جی ، تعداد ۱۰ میلیون از هدست‌های بلوتوث LG TONE از زمان ارائه به بازار در اکتبر ۲۰۱۰ به فروش رفته و همین موضوع ال جی را به رتبه یک فروش هدست‌های بلوتوث در بازار آمریکا مبدل ساخته است.

به منظور تضمین سطح کیفیت صدا، ال‌جی این سری هدست‌ها را با همکاری متخصصان تجهیزات صوتی نظیر Harman/Kardon و JBL تولید کرده است.

طبق گفته NPD Group، شرکت مستقل تحقیقات بازار، ال‌جی از ماه مه ۲۰۱۲ در صدر بازار رقابتی هدست‌های بلوتوث در آمریکا بوده است، و از سال ۲۰۱۳ بیش از ۴۰ درصد از سهم بازار را در اختیار داشته است. محبوبیت TONE™ تنها منحصر به ایالات متحده نیست. طراحی منحصربه‌فرد پشت گردنی TONE™ در بسیاری از مدل‌های تقلبی تقلید شده است که حتی بسیاری از آنها لوگوی ال‌جی را نیز بر پیشانی دارند.

LG-TONE-1

سئو یانگ جائه، مدیر اجرایی بخش ابزارک‌های شخصی نوآورانه در شرکت ارتباطات سیار ال‌جی می‌گوید: “اینکه مصرف‌کنندگان در بسیاری از شهرها در کل دنیا از نیویورک تا شانگهای تا دبی TONE™ را استفاده می‌کنند بسیار امیدبخش است. در ابتدا ما از شور و شوق بازخوردهای مردم که می‌گفتند TONE™ راحتترین هدست وایرلس بوده است که تا کنون استفاده کرده‌اند بسیار شگفت‌زده شدیم. ما به کارایی مطلوب اهمیت داده‌ایم و TONE™ را در طول سالیان متمادی بهبود داده‌ایم و از بازخوردهای مثبتی که دریافت کرده‌ایم بسیار مشعوفیم”.

منبع : LG

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*