عکس خانوادگي آيفون هاي اپل در کنار آيفون 6 !

از آیفون ۶ تاکنون چندین و چند نمونه ساختگی (Dummy) در نقاط مختلف دنیا مشاهده شده و عکس های آنها در سرتاسر اینترنت پخش است. اگر چه نمی توان صحت این نمونه های ساختگی را تایید کرد، لااقل می شود امیدوار بود محصول نهایی ظاهری جلایافته تر داشته باشد و ترکیب آلومینیم و نوارهای پلاستیکی، جذاب تر به نظر برسد.

سیر لو رفتن خبرهای مربوط به آیفون ۶ تقریبا ما را به یاد آیفون ۵c در سال گذشته انداخته که صدها بار عکس های آن پیش از مراسم لو رفتند. حالا سانی دیکسون که از لودهنده های قهار است، یک گالری عکس بزرگ شامل تمام خانواده آیفون ها که تا امروز به بازار آمده اند منتشر کرده که به خوبی سیر تکامل دیزاین و ابعاد آنها را نشان می دهد.

از ۲۰۰۷ تا ۲۰۱۴ هفت سال گذشته. “هیچ وقت به معرفی یک آیفون بزرگ نزدیک تر نبوده ایم.” پیشنهاد می کنیم این گالری نوستالژیک را در ادامه مطلب تماشا کنید.

{photo}93/03/02/Apple-iPhone-6{/photo}

   تعداد این تصاویر بیشتر از گالری بالا است برای مشاهده بقیه تصاویر به سایت منبع مراجعه فرمایید.

منبع : sonnydickson

 

A Visual Look at Apple’s iPhone 6 vs Previous iPhonesPictures of the iPhone 6 Mockup have been circulating throughout the web. I’ve gone ahead and compared the Mockup to older generations of the iPhones and the iPod Touch 5G, as well as  the HTC One M8 and Samsung Galaxy S5.

 

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*