مدیر عامل سایت دیوار

مدیر عامل سایت دیوار به زندان محکوم شد

مدیر عامل سایت دیوار به زندان محکوم شد. روابط عمومی دیوار با انتشار بیانیه‌ای از تایید حکم مجازات زندان برای مدیرعامل این پلتفرم خبر داد، اما مدیرعامل دیوار چرا به حبس محکوم شد؟

روابط عمومی سایت دیوار روز شنبه 6 آذر 1400 با انتشار بیانیه‌ای اعلام کرد حکم زندان اشکان آرمندهی، مدیرعامل این پلتفرم با وجود پیگیری‌های حقوقی و قانونی متعدد توسط دادگاه تجدیدنظر تهران به تایید رسید. در این بیانیه آمده است مدیرعامل سایت دیوار به دلیل «فراهم آوردن موجبات فساد و فحشا از طریق جذب زنان تن‌فروش» به زندان محکوم شد، اما با این وجود تیم حقوقی دیوار سخت در تلاش است تا این حکم را توسط بالاترین سطح دستگاه قضایی نقض کند.

جزئیات محکومیت مدیر عامل سایت دیوار

در این بیانیه آمده است خدمات پلتفرم دیوار طبق قوانین موجود در کشور بوده و نهادهای ذی‌ربط نیز روی آن به شکل دقیق نظارت دارند. روابط عمومی سایت دیوار تاکید کرد در این پرونده آگهی‌های موضوع اتهام فاقد هر نوع محتوای غیرقانونی هستند و دیوار فقط به دلیل اقداماتی که اشخاص ثالث در فضای خارج از این پلتفرم انجام داده‌اند توسط دادگاه محکوم شده است.

در بخش دیگری از این بیانیه تاکید شد صدور چنین حکمی به صنعت کسب و کارهای اینترنتی آسیب‌های جبران‌ناپذیری وارد خواهد کرد؛ زیرا هم‌اکنون بخش بزرگی از کسب و کارهای اینترنتی به شکل پلتفرمی در حال فعالیت هستند و این حکم برای تمام فعالان این صنعت یک هشدار خواهد بود.

تصویر بیانیه دیوار

مدیر عامل سایت دیوار

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

2 دیدگاه

  1. فساد که تو حوزه هاس

  2. کار خوبی کردن.. دیوار فقط دنبال کسب درآمد هست…. و تازه هر کی هم شکایت بکنه به پشتیبانی دیوار میان و چتش رو می‌بندند.. هنون بهتر که دیوار بسته بشه