ماشین پرنده رنو Air4

رنو یک ماشین پرنده واقعی معرفی کرد؛ با Air 4 آشنا شوید + ویدیو

شرکت رنو یک ماشین پرنده واقعی با نام Air4 را به نمایش گذاشته است که پیشنهاد می‌شود در ادامه ویدئوی جالب آن را تماشا کنید.

رنو هم مثل سایر خودروسازان با خودروهای قدیمی خود خاطره‌بازی کرده و نسخه مدرن و برقی رنو 5 دوست‌داشتنی را ساخته است. با این حال، این شرکت به‌تازگی حتی پا را یک قدم فراتر گذاشته و خودروی کلاسیک دیگر خود رنو 4 را به یک ماشین پرنده تبدیل کرده است!

رنو

رنو به مناسبت شصتمین سالگرد عرضه رنو 4، با همکاری شرکت TheArsenale یک ماشین پرنده با نام Air4 را معرفی کرده است. این ماشین پرنده، در واقع یک پهپاد اندازه انسان است که نسخه‌ای ارتقا یافته از رنو 4 روی آن قرار گرفته و به نوعی نمایان‌گر آینده این شرکت تا 60 سال آینده است.

این شرکت درباره این ماشین پرنده چنین بیان داشته است:

Air4 نماد استقلال و آزادی و حاصل از درک این موضوع است که ترافیک در حال بدتر شدن است، زندگی‌ افراد به تدریج دارد از سرعت می‌افتد و در عین حال آسمان بالا سر ما بدون مانع است.

Air4 با بدنه فیبر کربنی، دارای یک باتری 22 هزار میلی‌ آمپر ساعتی است که مجموعاً قدرتی معادل 90 هزار میلی آمپر تولید می‌کند. رانش این ماشین پرنده 95 کیلوگرم و ظرفیت بالابری آن حدود 381 کیلوگرم اعلام شده است.

رنو

برای ورود به داخل Air4، باید کل بدنه آن را به سمت بالا برد. این ماشین پرنده با سرعت 49 کیلومتر بر ساعت (که اکنون محدود به 14 کیلومتر بر ساعت است) از زمین بلند می‌شود، تا ارتفاع 700 متر بالا می‌رود و سرعت پرواز آن به 93 کیلومتر بر ساعت می‌رسد. Air4 سال 2022 در آتلیه رنو (Atelier Renault) در پاریس و همچنین سایر نقاط جهان شامل میامی، نیویورک و ماکائو به نمایش گذاشته خواهد شد.

رنو 4 یا 4L با پیشرانه 603 سی سی در سال 1961 به‌عنوان یک خودروی اقتصادی روانه بازار شد و طی بیش از 30 سال در 100 کشور، بیش از 8 میلیون دستگاه از آن به فروش رفت. آخرین نسخه از این خودرو در سال 1992 به تولید رسید اما رنو از برنامه‌های خود جهت احیای آن در قالب یک نسخه برقی در سال 2025 خبر داده است.

دانلود ویدیو

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*