سری شیائومی 12

سری شیائومی 12، اولین گوشی های بازار با پردازنده اسنپدراگون 8 نسل 1 نخواهند بود

شنیده ها حاکی از این است که سری شیائومی 12 اولین گوشی های بازار با اسنپدراگون 8 نسل 1 نخواهند بود. Xiaomi 12 مشخصات جذابی دارد که در ادامه می بینیم.

هفته پیش گزارشی منتشر شد که نشان می‌داد کمپانی شیائومی قصد برگزاری یک رویداد برای معرفی سری شیائومی 12 را دارد. این رویداد قرار است که در چین و در 12 دسامبر و برای شیائومی 12 و گوشی‌های پرچمدار سری شیائومی 12X برگزار شود.

اخبار جدید نشان می‌دهند که سازندگان چینی این سری از گوشی‌ها ممکن است رونمایی از سری Xiaomi 12X را به اواخر دسامبر موکول کنند. سال پیش شیائومی، گوشی هوشمند شیائومی می 11 فایوجی را به عنوان اولین دستگاه دارنده اسنپدراگون 888 در دسامبر عرضه کرد.

اکنون بر اساس گزارشات یکی از افشاگران معتبر، شیائومی قصد ندارد امسال گوشی پرچمدار خود را با اسنپدراگون 8 نسل 1 روانه بازار کند. به تازگی اسکرین شاتی از سند محرمانه شیائومی در شبکه اجتماعی ویبو منتشر شده که نشان می‌دهد، این شرکت در تاریخ 28 دسامبر کنفرانس مطبوعاتی درباره محصول جدید خود برگزار خواهد کرد.

همچنین این سند بیان کننده این است که شیائومی 12 و شیائومی 12 ایکس ممکن است در 28 دسامبر امسال رونمایی شوند. حتی طبق گفته‌های افشاگر معروف، دیجیتال چت استیشن، کنفرانس مطبوعاتی محصول جدید شیائومی برای آخر این ماه برنامه ریزی شده است.

این افشاگر در ادامه عنوان می‌کند که متاسفانه شیائومی اولین برند برخوردار و مجهز به اسنپدراگون 8 نسل 1 نخواهد بود و این احتمال وجود دارد که گوشی پرچمدار موتورولا با نام موتو اج ایکس (Moto Edge X) زودتر از پرچمدار شیائومی به این تراشه مجهز شود.

سری شیائومی 12

علاوه بر این برخی گزارشات حاکی از این هستند که شیائومی 12X مجهز به اسنپدراگون 870 خواهند بود، در حالی که شیائومی 12 از اسنپدراگون 898 بهره خواهد برد. هر دوی این گوشی‌های هوشمند به احتمال زیاد با یک صفحه نمایش منحنی و پنل آمولد از راه خواهند رسید.

وضوح نمایشگر پرچمداران شیائومی فول اچ دی پلاس است و نرخ نوسازی آنها 120 هرتزی خواهد بود. خوشبختانه حسگر اثر انگشت این دو دستگاه در زیر نمایشگر تعبیه می‌شود. سری شیائومی 12X پنلی با ابعاد 6.28 خواهد داشت. دوربین سلفی این گوشی 20 مگاپیکسلی است.

دوربین اصلی دو نسخه این محصول 50 مگاپیکسل است که در پنل پشتی تعبیه شده. انرژی مورد نیاز آن را باتری 5000 میلی‌آمپری ساعتی با شارژر سریع 67 واتی تامین خواهد کرد و در مدل پایه شارژر 33 واتی جوابگوی نیاز کاربران خواهد بود. در آن سوی میدان، Xiaomi 12 مجهز به شارژر سریع 100 واتی است.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*