بیت کوین

یکی از ثروتمندترین مردان مکزیک: همین حالا بیت کوین بخرید

سومین فرد ثروتمند مکزیک در ادامه حمایت‌های خود از بازار ارزهای دیجیتالی به فعالان این بازار توصیه کرد تا همین حالا بیت کوین بخرند.

ریکاردو سالیناس پلیگو (Ricardo Salinas Pliego)، مدیر عامل اجرایی و مالک شرکت‌های گروپو سالیناس که به عنوان سومین مرد ثروتمند مکزیک شناخته می‌شود در ادامه حمایت‌های خود از ارز دیجیتالی بیت کوین عنوان کرد سرمایه‌گذاران باید پول خود را برای خرید این دارایی صرف کنند. وی با مقایسه بیت کوین و طلا گفت اولویت خرید خود را به این ارز دیجیتالی محبوب اختصاص دهید.

همین حالا بیت کوین بخرید

مدیر عامل اجرایی و مالک شرکت‌های گروپو سالیناس که بسیاری وی را به عنوان یکی از سرسخت‌ترین طرفداران بیت کوین می‌شناسند اعلام کرد از سال 2016 هنگامی که ارزش بیتکوین حدود 800 دلار بود به سرمایه‌گذاری روی این ارز دیجیتالی روی آورده است. وی در حساب توئیتری خود بار دیگر از بیت کوین حمایت کرد و از مردم خواست ارز دیجیتالی بیت کوین را خریداری کنند. سومین مرد ثروتمند مکزیک نیز از آمریکا به خصوص فدرال رزرو به دلیل ایجاد یک مقیاس پول جعلی انتقاد کرد.

گفتنی است سیستم بانک مرکزی آمریکا تریلیون‌ها دلار پول برای کاهش زیان اقتصادی ایجاد شده به دلیل شیوع کرونا چاپ کرد که چنین حجم عظیم نقدینگی در گردش به همراه سایر سیاست‌های جنجالی پولی باعث شده تا نرخ تورم در سطح جهانی افزایش پیدا کند.

این در حالی است که موجودی کل بیتکوین محدود بوده و فقط 21 میلیون واحد BTC قابل دسترس است. از این رو بسیاری از جمله پل تودور جونز و جردن پیترسون این ارز دیجیتالی را یک محافظ امن در مقابل تورم می‌دانند. همچنین بیتکوین برای سرمایه‌گذاری در زمان بحران‌های پولی نیز یک گزینه مناسب محسوب می‌شود.

گروپو سالیناس (Grupo Salinas) شرکت مادر Banco Azteca که به عنوان یکی از بانک‌های پیشرو در مکزیک نیز شناخته می‌شود در ژوئن سال 2021 برابر با تیر 1400 اعلام کرد به‌زودی فرصت‌های سرمایه‌گذاری دیجیتال را به مشتریان این موسسه مالی ارائه خواهد کرد.

گفتنی است بر اساس قوانین فعلی مکزیک، نهادهای مختلفی چون بانک مرکزی، وزارت دارایی و کمیسیون بانکداری ملی و اوراق بهادار مرکزی این کشور ارزهای دیجیتالی را به عنوان پول نمی‌پذیرند و به همین دلیل بانک‌های مکزیک به هیچ عنوان نمی‌توانند با بیتکوین و آلت کوین‌ها فعالیت کنند.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*