دسته بازی موبایل

آیا سونی دسته بازی موبایل پلی استیشن را خواهد ساخت؟

یک حق ثبت اختراع جدید توسط سونی نشان می‌دهد که یک دسته بازی موبایل پلی استیشن در راه است. برای اطلاعات بیشتر با گجت نیوز همراه باشید.

چندین و چند بار شنیدیم که کمپانی سونی برای افزایش درآمد خودش، برنامه بلند مدتی مبنی بر وارد کردن معروف‌ترین محصولات خود به عرصه بازی‌های موبایلی دارد؛ اکنون نیز حق اختراع ثبت‌شده توسط «سونی اینتراکتیو اینترتینمنت» (Sony Interactive Entertainment) در ژاپن گواهی دیگر بر این ماجرا است.

حق ثبت اختراع مربوط به یک دسته بازی موبایل با ظاهری معمولی بوده که تمام ویژگی‌های دسته‌های دوال‌ شاک (DualShock) سونی از دوران PS4 را دارا است. درست مانند دیگر دسته بازی موبایل موجود در بازار، این دسته نیز موبایل شما را بین دو نیمه دوال شاک قرار می‌دهد.

مزایای استفاده از این دسته بازی موبایل این است که با دکمه‌های مناسب، به شما این امکان را می‌دهد تا بدون اشغال شدن نمایشگر موبایل توسط انگشتتان، به بهترین نحو ممکن بازی کنید. با توجه به اینکه دوال‌ شاک، و دوال‌ سنس (DualSense) برای PS5، گزینه‌های محبوبی برای دسته‌های بلوتوثی در تلفن همراه هستند، ارائه طراحی متناسب‌تر منطقی است.

امکانات احتمالی دسته بازی موبایل پلی استیشن

ظاهراً نسخه سونی این توانایی را دارد که تشخیص دهد شما در حال کج کردن دسته هستید، و به شما این امکان را می‌دهد تا از کنترل‌های ژیروسکوپ در بازی‌هایی استفاده کنید که با قابلیت گوشی شما در حس حرکت ارتباط ندارد.

با این حال، در حال حاضر باید این ثبت اختراع را یک چیز فرضی بدانیم، اگرچه طراحی‌هایی از دسته بازی موبایل، همانند تصویر این مطلب که در بالا مشاهده می‌کنید، منتشره شده است. تا زمانی که گزارشی رسمی از سوی خود سونی منتشر نشد، این فقط یک طراحی احتمالی برای یک دسته فرضی خواهد بود، نه چیزی که مطمئن باشیم در راه است.

شما می‌توانید نظرات خود را در مورد دسته موبایل سونی با ما در بخش دیدگاه‌ها به اشتراک بگذارید.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*