طرح صیانت

نامه محرمانه وزیر ارتباطات به قالیباف کارساز بود؛ طرح صیانت به مرکز پژوهش‌های مجلس برگشت خورد

پس از نامه محرمانه وزیر ارتباطات به قالیباف، طرح صیانت به مرکز پژوهش‌های مجلس برگشت خورد تا طبق نظر کارشناسان و صاحب‌نظران مواد آن اصلاح شود.

طرح صیانت با رای اعضای کمیسیون مشترک این طرح به مرکز پژوهش‌های مجلس برگشت خورد تا طبق نظرات کارشناسان و صاحب‌نظران مواد آن مورد بررسی قرار بگیرد و در صورت نیاز اصلاح شود. گفتنی است طی جلسه گذشته کمیسیون طراح صیانت اعلام شده وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات در نامه‌ای از محمد باقر قالیباف، رئیس مجلس خواست تا برخی مواد این طرح اصلاح شود.

گفتنی است طبق شنیده‌ها این فرایند با پیگیری‌های رئیس مجلس به انجام رسیده و پیش نویس پیشنهادات دولت نیز در خصوص اینستاگرام و پلتفرم‌های پر مخاطب تغییرات جدی به همراه خواهد داشت. لطف‌الله سیاهکلی، سخنگوی کمیسیون مشترک بررسی طرح صیانت عنوان کرد در نشست امروز این کمیسیون که در آن اکثریت اعضا حضور داشتند با برگشت این طرح به مرکز پژوهش‌ها موافقت شد تا مواد این طرح طبق نظر کارشناسان مورد بررسی قرار بگیرد.

چرا طرح صیانت برگشت خورد

سخنگوی کمیسیون مشترک بررسی طرح حمایت از کاربران در خصوص برگشت این طرح به مرکز پژوهش‌های مجلس عنوان کرد پیشنهادی که دولت در خصوص این طرح در نظر گرفت باعث ایجاد تغییراتی در کلیات و جزئیات آن خواهد شد و از آنجایی که هدف ما مد نظر قرار دادن نظرات دولت پیرامون این طرح است، آن را به مرکز پژوهش‌ها فرستادیم تا طی 10 روز تغییرات ضروری اعمال شود. جلسه آینده این کمیسیون نیز 1 روز بعد از پایان زمان بررسی طرح در مرکز پژوهش‌ها برگزار می‌شود.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*