تبلت هواوی میت پد پرو 12.6

نسخه جدید تبلت هواوی میت پد پرو 12.6 با مشخصات متفاوت دیده شد

تصاویر و مشخصات نسخه جدید تبلت هواوی میت پد پرو 12.6 لو رفت. نسخه جدید Huawei MatePad Pro 12.6 به تراشه کایرین 9000 5G و نمایشگری با نرخ تازه‌سازی ۱۲۰ هرتز مجهز شده است.

در اواخر خرداد ماه بود که هواوی از تبلت جدید خود با نام میت پد پرو 12.6 رونمایی کرد و حالا یک نسخه متفاوت از این تبلت با رفرش ریت بالاتر دیده شده است.

نسخه جدید تبلت هواوی میت پد پرو 12.6

مدل عرضه شده در بازار دارای نمایشگری ۱۲.۶ اینچی با نرخ تازه‌سازی ۶۰ هرتز است؛ اما نرخ تازه‌سازی نسخه مورد اشاره ۱۲۰ هرتز است. ظاهرا هواوی در تست‌های اولیه از همین تبلت استفاده می‌کرده‌ است و در ابتدا نیز قصد داشت میت پد پرو 12.6 را با نرخ تازه سازی ۱۲۰ هرتز روانه بازار کند؛ اما در نهایت به خاطر برخی مشکلات مربوط به زنجیره تامین موفق به این کار نشده است.

تبلت هواوی میت پد پرو 12.6

این تبلت به چیپست‌ سری کایرین 9000 مجهز شده است. نسخه وای فای هواوی میت پد پرو 12.6 از کایرین 9000E بهره می‌برد و در نسخه 5G نیز از کایرین 9000 استفاده شده است. حافظه داخلی تبلت هواوی نیز برابر با ۵۱۲ گیگابایت است که البته می‌توان با استفاده از شیار کارت حافظه هواوی NM آن را افزایش داد.

نماینده جدید هواوی در دنیای تبلت‌ها به نمایشگر اولد ۱۲.۶ اینچی با رزولوشن ۲۵۶۰ در ۱۶۰۰ پیکسل مجهز شده است و به لطف حاشیه‌های باریک توانسته به نسبت صفحه به بدنه ۹۰ درصد برسد. از دیگر مشخصات نمایشگر میت پد پرو می‌توان به کنتراست 1000000:1، پشتیبانی از طیف رنگ DCI-P3 و دقت رنگ Delta E کمتر از 0.5 اشاره کرد.

انرژی مورد نیاز این نمایشگر توسط یک باتری ۱۰۰۵۰ میلی‌آمپر ساعتی تامین می‌شود که از شارژ سیمی ۴۰ وات، شارژ بی‌سیم ۲۷ وات و شارژ بی‌سیم معکوس ۱۰ وات پشتیبانی می‌کند.

۸ اسپیکر استفاده شده در این تبلت توسط Harman Kardon تقویت شده‌اند و از افکت‌های صوتی Histen 7.0 نیز بهره می‌برند. هواوی همچنین در این نسخه از میت پد پرو 12.6 از ۴ میکروفون استفاده کرده است که به راحتی می‌توانند صدای کاربر را از چند متر دورتر ثبت کرده و در هنگام تماس تصویری یا ضبط صدا نیز صداهای مزاحم اطراف را حذف کنند.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*