ابرخودرو جدید هنسی

ابرخودرو جدید هنسی با 6 چرخ و 6 موتور و قیمت نجومی در راه است

ابرخودرو جدید هنسی با 6 چرخ و 6 موتور و قیمت نجومی در راه است. هنسی پژوه جدید Depp Space را در سال 2026 میلادی معرفی خواهد کرد.

هنسی از ابرخودرو جدید خود با نام Depp Space پرده برداشت. این ابرخودرو جدید هنسی که در سال 2026 میلادی رونمایی می‌شود از چیدمان صندلی به شکل الماسی بهره می‌برد و در قالب یک کلاس خودرویی جدید با نام هایپر- GT روانه بازار خواهد شد.

آشنایی با ابرخودرو جدید هنسی

ابرخودرو جدید هنسی

ابر خودرو جدید هنسی دارای 6 چرخ و 6 پیشرانه الکتریکی بوده که به صورت ترکیبی قدرتی برابر با 2400 اسب بخار را ارائه خواهند داد. علاوه بر این، محصول جدید هنسی حدود 3 میلیون دلار قیمت خواهد داشت که احتمالا می‌تواند لقب گران قیمت‌ترین خودرو الکتریکی تاریخ را از آن خود کند.

از آنجایی که هنسی در تولید ابرخودروهای بنزین‌سوز با موتورهای 8 سیلندر سابقه طولانی دارد، عرضه این محصول الکتریکی کمی عجیب به نظر می‌رسد، اما این خودروساز برای پروژه جدید خود کاملا جدی است. هنسی برای محصول جدید خود از شاسی فیبر کربن کاملا منحصربه‌فردی استفاده کرده و در ساخت آن با شرکای فنی معروفی نیز همکاری خواهد داشت.

ابرخودرو جدید هنسی

هنسی قصد دارد شاهکارهای تاریخی نظیر بوگاتی رویال را زنده کند و به همین دلیل به دنبال تولید یک محصول کامل متفاوت با عملکرد فنی بالا است که طراحی جدیدی از ابرخودروها را ارائه خواهد کرد.

ابرخودرو F5 به عنوان یکی از آخرین محصولات این خودروساز محسوب می‌شود که از یک پیشرانه V8 با حجم 6.6 لیتر و 2 توربوشارژر بهره می‌برد که می‌تواند قدرتی برابر با 1800 اسب بخار را به تولید برساند. حداکثر سرعت این خودرو نیز 500 کیلومتر بر ساعت است. البته هنسی F5 فقط در تعداد 24 دستگاه به تولید رسیده، اما این خودروساز اعلام کرد در سال 2022 میلادی مدل سقف تاشو آن را نیز به بازار عرضه خواهد کرد.

ابرخودرو جدید هنسی

هنسی F5

پروژه Depp Space به عنوان یکی از جاه‌طلبانه‌ترین پروژه‌های هنسی محسوب می‌شود. این خودرو از شاسی بسیار بزرگ‌تری بهره می‌برد تا بتواند برای قرارگیری 3 ردیف صندلی فضای مناسبی را فراهم سازد. هنسی اعلام کرد چنین طراحی فضای لوکسی همانند جت‌های شخصی را ارائه خواهد داد. همچنین هر چرخ این ابرخودرو به یک پیشرانه جداگانه مجهز خواهد بود. البته در خصوص فناوری‌های استفاده شده در این پیشرانه‌ها اطلاعاتی در دست نیست.

هر پیشرانه ابرخودرو جدید هنسی که توسط شرکت کازورث انگلیس ساخته شده قادر است قدرتی برابر با 400 اسب بخار را به تولید برساند. همچنین شرکت انگلیسی دلتا موتور اسپرت نیز به عنوان یکی دیگر از شرکای هنسی در این پروژه محسوب می‌شود. گفتنی است هنسی اعلام کرد قصد دارد 105 دستگاه از این ابرخودرو را تولید و به بازار عرضه کند.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

2 دیدگاه

  1. بزودی حداقل تا سال ۲۰۴۰ بشر نیاز به هیچگونه خودرو فیزیکی نخواهد داشت و تنها با کشف انرژی؛ که از زمین میگیرد ؛ بر روی سطح زمین حرکت خواهد کرد.