گلکسی اس ۶ ، قدرتمندترین گوشی هوشمند جهان در بنچمارک های AnTuTu

استفاده از نرم افزارهای بنچمارک یکی از بهترین روش ها برای تشخیص میزان قدرت یکی گوشی هوشمند در زمینه های مختلف است.اپلیکیشن های مختلفی برای انجام بنچمارک وجود دارد که اکثرا تمرکز خود را بر روی سنجش بخش خاصی از گوشی نظیر پردازنده اصلی و یا پردازنده گرافیکی گذاشته اند.در میان تمام این اپلیکیشن ها ، Antutu به واسطه بررسی تمامی بخش های سخت افزاری یک گوشی از جنبه های مختلف به محبوبیت بسیاری دست یافته و به یکی از مراجع سنجش قدرت تلفن های هوشمند و حتی تبلت ها مبدل شده است.

جالب است بدانید که در بررسی های اخیر انتوتو ( AnTuTu  ) در بنچ مارک های گرفته شده توسط کاربران ، گلکسی اس ۶ سامسونگ موفق به کسب بیشترین امتیاز شده و قدرتمندترین گوشی هوشمند جهان در بنچمارک های AnTuTu بوده است.

AnTuTu همچون روال همیشگی خود با بررسی پایگاه داده ی خود و میانگین گیری امتیازات کسب و ثبت شده توسط کاربران، رده بندی ۱۰ اسمارت فون قدرتمند (با بیشترین امتیاز) بازه ی زمانی اول ژانویه الی اول جولای سال جاری را منتشر کرده است.این امتیازات میانگین امتیازهای حجم عظیمی از نتایج ثبت شده توسط اسمارت فون های کاربران سراسر جهان به وسیله ی AnTuTu بوده، بنابراین با اطمینان بسیار بالایی می توانیم به آن ها بنگریم.

AnTuTu-1

در این رده بندی پرچمداران ۲۰۱۵ سامسونگ یعنی Galaxy S6 و Galaxy S6 Edge با کسب امتیازات به ترتیب ۶۷۵۲۰ و ۶۳۹۱۰ توانسته اند صدرنشین شده و رتبه ی سوم نیز از آن فبلت قدرتمند Mi Note Pro شیائومی با امتیاز ۵۷۱۶۳ شده است.

جالب ایت بدانید ، به تازگی نتایج بنچمارک انتوتو نکسوس ۵ (۲۰۱۵) ال‌جی نیز به بیرون درز کرده ، که شاهد قدرت نمایی خارق العاده چیپست Snapdragon 820 کوالکام با امتیاز ۸۵۵۳۰ در این گوشی بوده ایم. این موضوع بیان گر جهش بلندی دیگر در قدرت سخت افزاری اسمارت فون ها در آینده ای بسیار نزدیک خواهد بود.

AnTuTu-2

منبع: gsmarena

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

2 دیدگاه

  1. قوی ترین قوشی دنیا MI 5 رم 4 هست که بنچمارکش شده 180000

  2. من آیفون ۶s دارم بنچمارکش تو An to to ورژن شیش شد صد هزار و بیست از همه بالاتر چرا تو لیستتون آیفون نبود؟