مشکل گیر کردن تلگرام بر روی updating

راهنمای حل مشکل گیر کردن تلگرام بر روی updating

اخیرا برخی کاربران بعد از باز کردن تلگرام با مشکل updating مواجه شده و نمی توانند از Telegram استفاده کنند. در این راهنما روش حل مشکل آپدیتینگ تلگرام را آموزش خواهیم داد.

یکی از مشکلاتی که در نسخه های جدید تلگرام کاربران را به دردسر انداخته، مشکل گیر کردن تلگرام بر روی updating است. طبق گزارش کاربران گجت نیوز، این مشکل از 24 ساعت گذشته شدت گرفته و برای بسیاری از افراد رخ داده است.

مشکل گیر کردن تلگرام بر روی updating چیست؟

به گفته کاربرانی که با این مشکل روبرو شده‌اند، کاربر بعد از باز کردن تلگرام با پیام updating در قسمت بالای اپلیکیشن مواجه شده و قادر به مشاهده پیام ها نیستند. نکته جالب اینکه کاربر توتیفیکیشن پیام جدید را دریافت می‌کند اما در صفحه چت قادر به مشاهده پیام ها نیست.

لازم به ذکر است که ظاهرا این مشکل در کاربران iOS تلگرام بیشتر اتفاق افتاده و درصد کاربران اندرویدی که با آن برخورد کرده‌اند کمتر است.

به پروکسی یا وی پی ان خود دست نزنید!

بسیاری از کاربران پس از برخورد با این مشکل، به دلیل فیلتر تلگرام در ایران، تصور می‌کنند که احتمالا مشکل از وی پی ان یا قند شکنشان است!

با این حال، باید بدانید مشکل updating تلگرام هیچ ارتباطی با وی پی ان یا پروکسی شما ندارد و بهتر است به آنها دست نزنید.

راهنمای حل مشکل آپدیتینگ در تلگرام

هرچند که شرکت تلگرام هنوز هیچ واکنش رسمی به این مشکل نشان نداده و راهکاری هم برای رفع آن ارائه نکرده است، اما ما با تست دو روش موفق به رفع مشکل آپدیتینگ در تلگرام شدیم که در ادامه این روش ها را به شما معرفی خواهیم کرد.

1- خالی کردن کش اپلیکیشن تلگرام در گوشی

یکی از روش هایی که که در بسیاری از گوشی ها مشکل updating تلگرام را حل کرده، خالی کردن یا همان حذف کش برنامه تلگرام در قسمت اپلیکیشن های سیستم عامل اندروید یا iOS است. در صورتی که از قبل روش خالی کردن کش اپلیکشن در سیستم عامل گوشی خود را بلد هستید، این روش، احتمالا مشکل آپدیتینگ تلگرام شما را حل می‌کند؛ اما اگر نحوه انجام این کار را نمی‌دانید، در دو مقاله زیر از گجت نیوز، راهنمای کامل حذف کش اپلیکیشن ها در اندروید و iOS به صورت جداگانه توضیح داده شده است.

آموزش پاک کردن حافظه کش در آیفون یا آیپد (iOS)

روش های پاک کردن حافظه کش در اندروید

2- حذف و نصب مجدد تلگرام

اگر با روش بالا (خالی کردن کش اپلیکیشن تلگرام) مشکل updating برطرف نشد، تنها راه باقی مانده حذف کامل (Uninstall) و نصب مجدد تلگرام است. این روش هم تست شده و برای بسیاری از کاربران مشکل را برطرف کرده است.

در صورتی که شما راه حل دیگری برای رفع این مشکل جدید تلگرام دارید، لطفا آن را در بخش نظرات با ما و دیگر کاربران گجت نیوز در میان بگذارید.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

7 دیدگاه

  1. با نصب آخرین نسخه تلگرام مشکل حل میشه و یا این که تلگرام اصل و باید نصب کرد

  2. درود بر شما،در سیستم عامل اندروید راه حل دیگه ای هم وجود داره که من جواب گرفتم،تلگرام رو ببندید و Google Play رو باز کنید و تلگرام رو جستجو کنید و نصب کنید چون از قبل نصب شده روی دستگاه داریم بروزرسانی آن بدون مشکل نصب میشه

  3. سلام و درود
    من از play store اپدیت کردم و درست شد
    البته با اینکه پروکسی داشتم مجبور شدم فیلتر شکن روشن کنم
    cash تلگرامم هم هر روز پاک می کنم و صرفا بخاطر اپدیت پاک نکردم و از این نظر نمیدنم تاثیری داشت یا نه
    گوشیم هم اندروید ۶.۰.۱ هست

  4. اصلا نیازی به این کارا نیست..من گوشی خودم اینجوری شد..آپدیتش کردم درست شد