تویوتا لندکروز FJ62

رونمایی از نسخه خاص تویوتا لندکروز FJ62 به مناسبت تولد 70 سالگی لندکروزر افسانه‌ای

خبره‌های بازسازی لندکروز از نسخه ویژه تویوتا لندکروز FJ62 به مناسبت 70 سالگی این شاسی بلند افسانه‌ای رونمایی کرده‌اند.

TLC که متخصص بازسازی خودروهای تویوتا لندکروز است، هفتاد سالگی عرضه این شاسی بلند تاریخی را با نسخه‌ای ویژه از تویوتا لندکروز FJ62 جشن می‌گیرد.

اولین نسل تویوتا لندکروز در سال 1951 به عرضه رسید. این خودروی آفرود نمادین از این شرکت بزرگ ژاپنی ابتدا به‌عنوان غولی برای ماجراجویی در بیابان شناخته می‌شد ولی اکنون حتی به یک شاسی بلند لوکس برای رفت و آمدهای شهری هم تبدیل شده است. این خودرو پس از گذشت 70 سال همچنان با قدرت پابرجا مانده و در واقع دارای طولانی‌ترین زمان تولید بین تمامی خودروهای تویوتا است. حتی بین تمامی خودروهای دنیا، پس از شورلت سابربرن بیشترین زمان تولید را از آن خود کرده است.

نسخه ویژه تویوتا لندکروز FJ62

این نسخه ویژه تویوتا لندکروز FJ62 مبتنی بر مدل 1988 بوده و برای بازسازی آن، بدنه‌اش از فریم جدا شده و بعد از انجام تغییرات لازم دوباره نصب شده است. پیشرانه LS3 با قدرت 430 اسب بخار به همراه گیربکس چهار سرعته اتوماتیک، سیستم تعلیق بازسازی و تنظیم شده Old Man Emu، ترمز دیسکی عقب جدید، کالیپرها و روتورهای ترمز بازسازی شده و تایرهای برند BFGoodrich مدل All Terrain با چرخ‌های Method Race برخی از ویژگی‌های این نسخه ویژه هستند.

همچنین در فضای داخلی نسخه ویژه لندکروز FJ62 روکش چرم، هدلاینر جدید، سیستم اطلاعات و سرگرمی مدرن، گرمکن صندلی‌ها، قفل‌ها و پنجره‌های برقی و کنترل‌های دمای ارتقا یافته را مشاهده می‌کنیم.

نسخه ویژه تویوتا لندکروز FJ62

نسخه ویژه تویوتا لندکروز FJ62 که بیش از 2200 ساعت صرف بازسازی آن شده، اولین خودرویی است که از کارخانه جدید 2600 متر مربعی TLC در هریسبورگ در کارولینای شمالی به عرضه می‌رسد.

در ادامه تصاویر بیشتری را از زوایای مختلف این خودرو مشاهده می‌کنید:

نمای بیرونی:

نمای داخلی: