انتشار نسخه بتا از نرم افزار VLC برای سیستم عامل اندروید

 

 

همان طور که می دانید VLC یکی از محبوب ترین پخش کننده های صوتی و ویدئویی است که رنج گسترده ای از فرمت و کدک های ویدئویی و صوتی را پشتیبانی می کند. اکنون نسخه غیر رسمی این نرم افزار برای سیستم عامل اندروید عرضه شده است. کمپانی تولیدکننده این نرم افزار به کاربران اندروید قول داده که نسخه جدید VLC مخصوص اندروید مانند نسخه ویندوزی آن عملکرد خوبی داشته و قادر خواهد بود اکثر فرمت ها را پخش نماید.
شما می توانید فعلا این نسخه بتا و غیر رسمی را از لینکی که در انتهای مطلب آمده، بر روی تلفن اندرویدی خود نصب کنید. پیش از نصب این نرم افزار بهتر است دستور العمل نصب آن که در ادامه آمده است را مطالعه کنید.
شناسایی خانواده پردازنده تلفن هوشمند اندرویدی
در حال حاضر 3 نسخه از این نرم افزار با توجه به تلفن هوشمند شما، عرضه شده است. این نسخه ها بر اساس گوشی های مجهز به پردازنده های سری ARM 11، Cortex-A8/Neon و Cortex-A9 دسته بندی شده اند.
ARM 11 قدیمی ترین معماری پردازنده در تلفن های هوشمند را دارد. A8 و A9 به ترتیب جدیدتر از ARM 11 می باشند. اگر دقیقا از سری پردازنده خود اطلاع ندارید می توانید از لیستی که در ادامه آمده کمک بگیرید تا بتوانید VLC مخصوص دستگاه خود را به درستی انتخاب و نصب نمایید.


Snapdragon S1 → ARM11
Snapdragon S2/S3 → Cortex-A8/NEON
Snapdragon S4 → Cortex-A9
NB: Check Wikipedia to find if you have S1/S2/S3/S4 Snapdragon.
Tegra 2 → Cortex-A9
Hummingbird → Cortex-A8/NEON
Exynos → Cortex-A9
OMAP3 → Cortex-A8/NEON
OMAP4 → Cortex-A9


اگر هنوز هم نتوانسته اید خانواده پردازنده خود را بیابید، با توجه به نوع پردازنده که در ادامه لینک آن را قرار دادیم، مقاله مربوطه را در Wikipedia مشاهده کرده و یکی از سه دسته معرفی شده را برای پردازنده دستگاه خود شناسایی کنید:


Snapdragon
Exynos
Tegra
OMAP3
OMAP4


VLC بر روی دستگاه اندرویدی با نسخه Gingerbread و ICS نصب شده و تقریبا تمام فرمت های ویدئویی را پخش می کند.( به جز فرمت های DTS/MPEG2/Theora ). توجه کنید هنگام نصب این برنامه گزینه Unknown Sources را Enable کنید.
لینک دانلود VLC مخصوص دستگاه های مختلف اندرویدی
اکنون که سری پردازنده دستگاه خود را شناسایی کرده اید می توانید نسخه آزمایشی نرم افزار VLC را بر روی آن نصب کنید.


VLC-20120227.apk [ARM11] [Latest]
VLC-20120226.apk [Cortex-A8, NEON] [Latest]
VLC-20120227.apk [Cortex-A9] [Latest]


 منبع : PhoneArena |Xda-developers

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*