تیگو 8 پرو

تیگو 8 پرو در روسیه با طراحی داخلی و آپشن های متفاوت با ایران عرضه شد

تیگو 8 پرو در روسیه با طراحی داخلی و آپشن های متفاوت با ایران عرضه شد. در ادامه با مشخصات و امکانات چری تیگو 8 پرو ویژه بازار روسیه آشنا خواهیم شد.

چری تیگو 8 پرو به عنوان یکی از جدیدترین محصولات مدیران خودرو محسوب می‌شود که این خودروساز بخش خصوصی مدتی قبل آن را به همراه تیگو 7 پرو معرفی کرد. محصولات چری علاوه بر بازار خاورمیانه و شمال آفریقا در کشورهای اروپایی چون روسیه نیز آمار فروش بالایی را به ثبت می‌رسانند.

هرچند تیگو 8 پرو همزمان با بازار ایران در بازار روسیه نیز عرضه شد، اما مدل عرضه شده آن در بازار ایران با مدل عرضه شده در روسیه تفاوت‌های زیادی دارند. از این رو قصد داریم شما را با مشخصات تیگو 8 پرو ویژه بازار روسیه آشنا کنیم. گفتنی است این کراس اوور چینی در بازار روسیه با قیمتی بیش از 2 میلیون روبل به فروش می‌رسد.

مشخصات تیگو 8 پرو در روسیه

شباهت کامل در بخش فنی

تیگو 8 پرو

تیگو 8 پرو در بازار روسیه از همان پیشرانه نسخه عرضه شده در ایران بهره می‌برد. در واقع این کراس اوور چینی به یک پیشرانه 1.6 لیتری توربوشارژر ACTECO مجهز شده که توسط شرکت اتریشی AVL توسعه پیدا کرده و می‌تواند قدرتی برابر با 186 اسب بخار و گشتاور 275 نیوتن‌متر را به تولید برساند. یک گیربکس 7 سرعت اتوماتیک ساخت شرکت Getrag نیز قدرت تولیدی را به چرخ‌های جلو منتقل می‌کند. این کراس اوور می‌تواند ظرف مدت 8.9 ثانیه از صفر تا 100 کیلومتر بر ساعت را بپیماید.

تفاوت در بخش امکانات رفاهی و آپشن‌ها

تیگو 8 پرو

چری کراس اوور تیگو 8 پرو را در دو تیپ دریم‌لاین و آلتیمیت در بازار روسیه عرضه می‌کند. تیپ دریم‌لاین از امکاناتی چون رادار نقطه کور، سانروف پانوراما، سیستم تهویه مطبوع دیجیتال و صفحه نمایش 8 اینچی بهره می‌برد، اما تیپ آلتیمیت نسبت به تیپ دریم لاین به امکانات ایمنی بیشتری مجهز شده که از مهم‌ترین آنها می‌توان به ترمز اضطراری خودکار، سیستم تشخیص علائم ترافیک، هشدار برخورد از جلو، سیستم نگهدارنده بین خطوط و روز کنترل تطبیقی اشاره کرد.

تیگو 8 پرو

تیگو 8 پرو ویژه بازار روسیه از طراحی داخلی متفاوتی نیز بهره می‌برد. تریم داخلی این خودرو شامل سه رنگ مشکی، نقره‌ای و قهوه‌ای بوده که قطعات مشکی رنگ آن از پلاستیک نرم باکیفیت بهره می‌برند. طراحان بخش‌های قهوه‌ای رنگ را نیز از چرم مصنوعی و نرم ساخته‌اند. فرمان این خودرو نیز از روکش چرم ناپا بهره می‌برد. البته تنظیم ارتفاع صندلی‌های جلو به اندازه‌ای نیست که افرادی با قد 190 سانتی‌متر قادر باشند به آسانی پشت فرمان این خودرو جای بگیرند، اما ارگونومی خارق‌العاده کابین این کراس اوور چینی برای افرادی با قد متوسط بسیار لذت بخش خواهد بود.

تیگو 8 پرو

تیگو 8 پرو به نورپردازی داخلی مجهز شده و زمانی که حالت رانندگی به اسپرت تغییر پیدا کند، رنگ داخلی نیز از آبی به قرمز تغییر پیدا خواهد کرد. البته کار کردن با نمایشگر لمسی 8 اینچی برای کاربران چندان آسان نیست، اما تجهیزات کنترلی سیستم تهویه فرامین راننده را به خوبی اجرا خواهند کرد. بر اساس گزارش خبرنگاران روسی، یافتن کلید گرمکن صندلی‌های ردیف دوم سخت بوده و در ابتدا برای پیدا کردن آن با مشکل مواجه خواهید شد.

تیگو 8 پرو

پشتیبانی از سیستم اندروید اتو و اپل کارپلی باعث شده تا ارتباط میان گوشی و سیستم چند رسانه‌ای این خودرو به آسانی ایجاد شود. ضمن این که پنل شارژر بی‌سیم هم برای موبایل در این خودرو وجود دارد. برای این خودرو دو اسلات USB در نظر گرفته شده که یکی برای شارژ مجدد و دیگری برای ادغام گوشی موبایل با سیستم چند رسانه‌ای خودرو خواهد بود.

تیگو 8 پرو

خبرنگاران روسی اعلام کردند دوربین‌های تیگو 8 پرو قادر به نمایش زاویه‌های مناسب نیستند و به همین دلیل رانندگان در زمان پارک کردن خودرو باید چند بار جلو و عقب بروند. آینه وسط خودرو نیز کاربرد خاصی ندارد؛ زیرا فقط با آن می‌توان سالن خودرو را مشاهده کرد.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

5 دیدگاه

  1. زهرا مرادی خریدار هستم

  2. قیمت را بگید تا یکمی بخندیم و زحمت خواندن وبازار داغی اکاذیب نوشته شده را به خود ندهیم

  3. سلام ممنون میشم برایم قیمت خودرو نقد و قسطی قسطی جقد است
    شماره تماس من ،09384990098؟

  4. حالا باید دید باچه قیمتی عرضه خواهدشد چون مدیران خودرو درگران فروشی پیشتازه🤣

  5. مال ایران بهتره.