موتورولا محصولات جدید خود را ششم مرداد معرفی خواهد کرد

موتورولا دعوت نامه مراسم رونمایی از محصولات جدید خود در تاریخ ۲۸ جولای ( ۶ مرداد ) را برای خبرگزاری های مختلف ارسال کرد.بنا به شواهد موجود ، نسل جدید گوشی های موتورولا موتو ایکس ( Motorola Moto x ) و موتورولا موتو جی ( Motorola Moto g ) در این رویداد معرفی خواهند شد.

البته ممکن است در کنار معرفی نسخه ۲۰۱۵ گوشی های Moto G و Moto X از محصولات دیگری همچون نسل جدید گوشی های سری Droid برای اپراتور Verizon و همچنین نسخه ۲۰۱۵ ساعت هوشمند موتو ۳۶۰ رونمایی شود. از سوی دیگر برخی خبرگزاری ها از احتمال معرفی اسمارت فون Moto X Sport خبر داده اند چرا که با انتشار خبرهایی از اپراتورهای ارائه دهنده این تلفن همراه، معرفی آن محتمل به نظر می رسد.

moto

با این حال اگر به تصویر دعوت نامه فوق نگاه کنید، به نظر می رسد شرکت موتورولا آن را با XOX, Moto امضا کرده است. اما با نگاه دقیق تر می توان گفت آن عبارت شبیه XGX به نظر می رسد که محتمل ترین گزینه برای انتخاب چنین عبارتی معرفی دو محصول از خانواده Moto X و یک محصول از خانواده Moto G خواهد بود.

لازم به ذکر است بر اساس آخرین گزارش های منتشر شده، نسخه ۲۰۱۵ تلفن همراه Moto G از صفحه نمایش ۵ اینچی با وضوح ۷۲۰p بهره می برد.دوربین اصلی ۱۳ مگاپیکسلی و همچنین دوربین جلوی ۵ مگاپیکسلی نیز تجهیزات تصویربرداری آن را تشکیل می دهند. چیپ ست چهار هسته ای و ۱.۴ گیگاهرتزی اسنپ دراگون ۴۱۰ کوالکام به همراه ۱ و یا ۲ گیگابایت رم در کنار ۸ و یا ۱۶ گیگابایت حافظه داخلی نیز دیگر تجهیزات سخت افزاری آن را تشکیل می دهند و البته شرکت موتورولا در آن از باتری ۲۴۷۰ mAh استفاده کرده است. سیستم عامل اندروید ۵.۱ نیز به صورت پیش فرض بر روی آن نصب شده است.

در مشخصات فنی لو رفته از موتورولا موتو X جدید هم گفته شده که این گوشی از یک صفحه‌ی نمایش ۵.۲ اینچی با وضوح تصویر ۲۵۶۰ در ۱۴۴۰ با تراکم پیکسلی ۵۶۵ppi، پردازنده‌ی ۶ هسته‌ای اسنپ‌دراگون  ۸۰۸ یا ۸۱۰ ، ۴ گیگابایت حافظه‌ی رم، ۳۲ و ۶۴ گیگابایت حافظه‌ی داخلی (در دو مدل متفاوت)، دوربین اصلی ۱۶ مگاپیکسلی و دوربین سلفی ۵ مگاپیکسلی بهره خواهد برد.

همچنین امروز در خبری دیگر ، تصاویری جدید از موتو ایکس و موتو جی ۲۰۱۵ منتشر شده است.با توجه به تصویر منتشر شده از گوشی موتو ایکس ۲۰۱۵ متوجه شدیم که یک فلش LED بزرگ در پشت آن قرار دارد. این فلش زیر دوربین اصلی این گوشی مشاهده می‌شود. البته هنوز مشخص نشده که این گوشی دارای فلش‌دوگانه است یا خیر.

third-generation-Motorola-Moto-X

تصاویر دیگر مربوط به گوشی موتو جی می‌شوند. باتوجه به این تصاویر مشخص شد که این گوشی با اندروید ۵.۱.۱ عرضه می‌شود. همچنین به‌نظر می‌رسد که از متریال‌های خوبی برای بدنه آن استفاده شده که باعث می‌شود بهتر این گوشی را در دست بگیریم. در این تصاویر دوربین اصلی و فلش‌دوگانه آن را مشاهده می‌کنیم.

منابع : phonearena 1 2 & digitaltrends

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*