آسنا توربو اتوماتیک

پیکاپ جدید آمیکو آسنا توربو اتوماتیک به گیربکس پانچ فرانسه مجهز شده است

شرکت آمیکو به تازگی از خودروی آسنا توربو اتوماتیک با گیربکس پانچ فرانسوی رونمایی کرده است. مشخصات گیربکس قدرتمند این پیکاپ را در ادامه ببینید.

اخیرا مشخص شده که پیکاپ جدید آمیکو، آسنا توربو اتوماتیک مجهز به گیربکس قدرتمند PUNCH POWERGLIDE 6L50 است که مشخصات شگفت انگیزی دارد. این گیربکس تیپ ترونیک شش سرعته با نیروی گشتاور ورودی 450 نیوتن متر و قدرت 315 اسب بخار است.

ویژگی‌های گیربکس آسنا توربو اتوماتیک

در خصوص کنترل تعویض دنده این گیربکس می‌توان از مشخصاتی نظیر شیر برقی سه طرفه روشن یا خاموش، تغییر الگوریتم عملکرد پیشرفته و الگوهای تعویض دنده منوال، خودکار و اسپرت اشاره کرد.

لازم به ذکر است که برای گیربکس پانچ پاورگلید 6L50 در شرایط سخت کاری، باید به ازای هر 60 هزار کیلومتر روغن آن تعویض شود اما در اوضاع معمولی نیازی سرویس و تعویض روغن نخواهد داشت.

آسنا توربو اتوماتیک

خوشبختانه شرکت فرانسوی سازنده گیربکس پانچ 6L50 آن را مجهز به سیستم گرم‌کنی کرده که با اولین استارت آغاز به کار می‌کند. همچنین جعبه دنده دارای رادیاتور سردکنی است که موجب طول عمر بیشتر آن می‌شود. ناگفته نماند پیکاپ Asena توربو اتوماتیک هفته پیش توسط شرکت آمیکو رونمایی شد و هم‌اکنون با قیمت یک میلیارد و 368 میلیون تومانی آماده عرضه است.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*