نسخه جدید مایکروسافت لانچر

نسخه جدید مایکروسافت لانچر گوشی شما را شبیه ویندوز ۱۱ می‌کند

به تازگی نسخه جدید مایکروسافت لانچر برای برخی از کاربران در دسترس قرار گرفته است. حال قصد داریم ویژگی های این لانچر را بررسی کنیم.

از مورد انتظارترین برنامه‌ها برای اندروید، آپدیت مایکروسافت لانچر است که بالاخره از طریق گوگل پلی استور در دسترس قرار گرفته است. نسخه جدید و بروزرسانی شده این اپلیکیشن به کاربران امکان طراحی مجدد اخبار را می‌دهد و هم‌اکنون می‌توانید سایر قسمت‌های آن را ببینید.

نسخه جدید مایکروسافت لانچر تغییرات و پیشرفت‌های بزرگی را به ارمغان آورده است و ظاهر تازه آن کاربران را شگفت‌زده خواهد کرد. از دیگر مشخصات این برنامه امکان جابه‌جایی میان برنامه‌های شخصی و کاری است.

نسخه جدید مایکروسافت لانچر چه مشخصاتی دارد؟

مایکروسافت به لانچر جدید خود امکانات دیگری از قبیل افزودن چند فیلتر برای ارتقای جستجوهای محلی و آنلاین و برطرف کردن باگ‌های نرم افزاری افزوده است که منجر به سرعت این برنامه می‌شود.

اگر فکر می‌کنید که این رابط کاربری همانی است که روی گوشی‌های اندرویدی‌تان دارید، در اشتباه هستید چرا که لانچر مایکروسافت تفاوت‌های زیادی با دیگر لانچرهای اندروید دارد. زبان طراحی این لانچر مشابه ویندوز 11 است و تلاش می‌کند تا حس و حال آن را به کاربر القا کند.

نسخه جدید مایکروسافت لانچر

از دیگر جذابیت‌های این لانچر امکان سفارشی‌سازی‌های زیادی است که بسته به سلیقه شما قابل تغییر خواهد بود. ورژن تازه در بردارنده ویجت‌های مخصوص و صفحه‌ای برای اخبار است که به نظر می‌رسد مبتنی بر MSN باشد.

از دیگر قابلیت‌های این لانچر می‌توان به بهره‌مندی از داک قابل گسترش، سفارشی‌سازی آیکن برنامه‌ها، همگام‌سازی با مایکروسافت To-Do و تقویم مایکروسافت اشاره کرد. این رابط کاربری مبتنی بر زبان طراحی ویندوز 11 است و سرعت بیشتر و روان شدن انیمیشن‌های انتقال آن حس بهتری به کاربر می‌دهد.

مایکروسافت لانچر مذکور بی‌شک از بهترین رابط‌هایی است که به واسطه آپدیت‌های مکرر مایکروسافت پایدارتر شده و روز به روز بر قابلیت‌های آن اضافه شده است. این نسخه هم‌اکنون در دسترس برخی از کاربران قرار گرفته است. البته الان می‌توانید با ورود به نسخه بتا از ویژگی‌های آن لذت ببرید و پس از انتشار همگانی آن، نسخه پایدار را نصب کنید.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*