هواوی میت 40 پرو

نسخه جدید هواوی Mate 40 Pro با حافظه 1 ترابایتی در راه است

به تازگی یک گوشی Huawei با شارژر 66 واتی، تاییدیه 3C را دریافت کرده که ظاهرا نسخه جدید هواوی Mate 40 Pro است؛ اما یک سورپرایز هم دارد.

هواوی در حال آماده‌سازی گوشی هوشمندی با شماره مدل NOH-AN50 برای عرضه به بازار است. تاییدیه‌های صادر شده برای این دستگاه، از وجود سیستم عامل هارمونی، پشتیبانی از شبکه 5G و شارژ سریع 66 وات خبر می‌دهند. سایر مشخصات فنی این گوشی هم تایید می‌کنند که با نسخه جدید هواوی Mate 40 Pro روبه‌رو هستیم.

مثلا می‌توانیم به تراشه Kirin 9000، باتری 4300 میلی آمپر ساعتی و صفحه نمایش اولد 6.76 اینچی اشاره کنیم. اما این گوشی با هواوی میت 40 پرو یک تفاوت مهم دارد: حافظه داخلی یک ترابایتی!

با این تفاصیل، پشتیبانی از نسل پنجم شبکه موبایل و حافظه داخلی یک ترابایتی، می‌تواند به برگ برنده گوشی جدید در بازار موبایل تبدیل شود.

مشخصات هواوی Mate 40 Pro اورجینال

بد نیست محض یادآوری، مشخصات نسخه اولیه هواوی میت 40 پرو را هم مرور کنیم. این گوشی با یک پنل 6.76 اینچی OLED و نرخ نوسازی 90 هرتز عرضه شد. صفحه نمایش آن از حسگر اثر انگشت هم میزبانی می‌کند.

در پشت دستگاه، مجموعه دوربین سه‌گانه‌ای وجود دارد که اجزای آن را دوربین‌های اصلی 50 مگاپیکسلی، پریسکوپی 12 مگاپیکسلی و فوق عریض 20 مگاپیکسلی تشکیل می‌دهند. دوربین سلفی هم 13 مگاپیکسلی است و با یک سنسور سه‌بعدی ToF همراهی می‌شود.

هواوی در ساخت این گوشی از تراشه 5 نانومتری کایرین 9000 استفاده و از آن تعریف و تمجید زیادی کرد. این تراشه مجهز به چهار هسته پردازشی Cortex-A77، چهار هسته Cortex-A55 و پردازشگر گرافیکی Mali-G78 است.

باتری 4400 میلی آمپر ساعتی دستگاه از درگاه USB-C با سرعت 66 وات شارژ می‌شود؛ این یعنی برای فول شارژ شدن آن، فقط 47 دقیقه زمان نیاز دارید. البته از شارژ وایرلس 50 وات نیز پشتیبانی می‌کند.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*