مشخصات کامل گلکسی S21 FE

مشخصات کامل گلکسی S21 FE سامسونگ لو رفت

عرضه گلکسی اس 21 اف ای مدت‌هاست که به تاخیر افتاده است؛ اما انتشار مشخصات کامل گلکسی S21 FE سامسونگ نشان می‌دهد که سرانجام معرفی این گوشی نزدیک است.

پس از ماه‌ها انتظار سامسونگ می‌خواهد در دی ماه از گلکسی اس 21 اف ای رونمایی کند. با وجود اینکه هنوز چند هفته‌ای تا معرفی رسمی باقی مانده است، وب‌سایت Sammobile توانسته مشخصات کامل گلکسی S21 FE را به دست آورد.

مشخصات کامل گلکسی S21 FE

اول از همه با نمایشگر شروع می‌کنیم. نسخه فن ادیشن گلکسی S21 به صفحه نمایش ۶.۴ اینچی داینامیک امولد 2X با رزولوشن +FHD و نرخ تازه‌سازی ۱۲۰ هرتز مجهز خواهد شد. در حفره مرکزی نمایشگر نیز دوربین سلفی ۳۲ مگاپیکسلی حضور خواهد داشت.

گلکسی FE جدید از همان دو تراشه استفاده شده در سری گلکسی اس 21 بهره خواد برد. با توجه به بازار هدف، کاربران می‌توانند این گوشی را با اسنپدراگون 888 یا اگزینوس 2100 به همراه ۶ یا ۸ گیگ رم تهیه کنند. گزینه‌های حافظه داخلی نیز ۱۲۸ یا ۲۵۶ گیگابایت خواهند بود؛ اما این بار خبری از پشتیبانی از کارت حافظه نیست.

مجموعه دوربین سه‌گانه این گوشی نیز شامل دوربین اصلی ۱۲ مگاپیکسلی با دیافراگم f/1.8، دوربین فوق عریض ۱۲ مگاپیکسلی با دیافراگم f/2.2 و دوربین تله فوتو ۸ مگاپیکسلی با دیافراگم f/2.4 و زوم اپتیکال ۳ برابری می‌شود.

از دیگر مشخصات گلکسی S21 FE می‌توان به شارژ سریع ۲۵ وات و شارژ بی‌سیم ۱۵ وات اشاره کرد. همچنین این گوشی موفق شده گواهی IP68 را برای مقاومت در برابر نفوذ آب و گرد و غبار به دست آورد. وب‌سایت MacRumors اعلام کرد که اف ای جدید به اندروید 12 مجهز شده و سه بروزرسانی سیستمی اندروید را هم دریافت خواهد کرد (تا اندروید 15).

قیمت این گوشی هنوز مشخص نشده است؛ اما گمانه‌زنی‌ها به همان قیمت ۶۹۹ دلاری گلکسی S20 FE اشاره دارند. احتمالا سامسونگ در دی ماه از نسخه فن ادیشن گلکسی اس 21 رونمایی کند. نمایشگاه CES در هفته اول ژانویه (۱۵ تا ۱۸ دی ماه) برگزار خواهد شد و این احتمال وجود دارد که شرکت کره‌ای از آن برای معرفی گوشی جدیدش استفاده کند.

البته چندین سال است که سامسونگ گوشی جدیدی را در CES معرفی نکرده است. به همین خاطر برخی بر این باورند که یا گلکسی S21 FE در نمایشگاه MWC در بهمن ماه معرفی خواهد شد یا اینکه سامسونگ در قالب یک رویداد اختصاصی آنلاین از آن پرده برداری خواهد کرد.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*