آپشنال ترین خودروهای بازار

آپشنال ترین خودروهای بازار در محدوده قیمت 500 تا 700 میلیون تومان

داشتن خودرویی با امکانات رفاهی بالا خواست همه ماست. سوال اینجاست که آپشنال ترین خودروهای بازار در محدوده قیمت 500 تا 700 میلیون تومان کدامند؟

آپشنال ترین خودروهای بازار در محدوده قیمت 500 تا 700 میلیون تومان، موضوع این نوشتار است و قصد داریم در ادامه به بررسی خودروهایی بپردازیم که بیشترین امکانات را دارند.

خرید خودرو در محدوده قیمتی 500 تا 700 میلیون تومان برای کسانی که به امکانات ماشین و آپشن‌های آن توجه دارند از اهمیت خاصی برخوردار است. اگر می‌خواهید بدانید که با سرمایه مد نظرتان و در این رنج قیمتی چه خودرویی در لیست انتخابتان قرار دارد، با گجت نیوز همراه باشید.

معرفی آپشنال ترین خودروهای بازار – 500 تا 700 میلیون

همان‌طور که گفتیم در این نوشتار مروری خواهیم داشت بر بهترین خودروهایی که در سطح قیمتی مذکور، دارای امکانات رفاهی بیشتری هستند. در این صورت می‌توانید بر اساس اولویت‌های خود و بودجه‌ای که دارید، آپشنال ترین خودرو را برگزینید.

البته ناگفته نماند که با سرمایه مد نظر می‌توانید خودروهای زیادی را انتخاب کنید اما هدف ما گلچینی از بهترین‌ها بوده است. در لیست مد نظر ما خودروهایی نظیر آریزو 5 توربو، هایما S7 توربو و دیگر خودروهای به‌روز و مدل بالا قرار دارند.

جک S5

آپشنال ترین خودروهای بازار

گل سر سبد خودروهای آپشنال و اولین خودرویی که در این لیست بررسی خواهد شد، جک S5 است. این ستاره محبوب چینی در رده خودروهای 500 تا 700 میلیون تومانی قرار می‌گیرد. نسخه اتوماتیک این ماشین در سال 95 روانه بازار ایران شد.

خوشبختانه از جمله مزایای جک S5، خرید و فروش راحت آن است. هر زمان که بخواهید، می‌توانید آن را بفروشید و این نکته در میان خودروهای چینی یک مزیت مهم به حساب می‌آید.

خودروی جک S5 متاسفانه برخی آپشن‌ها مانند کروز کنترل و دی لایت را ندارد اما در نگاهی کلی می‌توان به خاطر طراحی جذاب و پیشرانه قدرتمند، آن را از جمله خودروهای پرتقاضای بازار در این بازه قیمتی دانست.

از جمله امکانات رفاهی خودروی مذکور می‌توان به سیستم ورود و استارت بدون نیاز به کلید، سیستم تهویه خودکار دوگانه، تنظیم برقی صندلی راننده با حافظه، روکش چرمی صندلی‌ها، گرمکن صندلی‌های جلو، آینه‌های جانبی تاشو برقی به همراه گرمکن، سانروف و سیستم چندرسانه‌ای به همراه شش بلندگو و نمایشگر اشاره کرد.

چری آریزو 5 توربو

آپشنال ترین خودروهای بازار

دومین خودرو در بازه قیمتی 500 تا 700 میلیون که از چابکی و سرعت قابل قبول برخوردار است و آپشنال محسوب می‌شود، چری آریزو 5 توربو خواهد بود. صفر تا صد این خودرو 10 ثانیه است که در مقایسه با سایر خودروها چابک‌تر به حساب می‌آید. موتور این ماشین توربوشارژ 1.5 لیتری است.

بر خلاف جک S5، چری آریزو کروز کنترل و دی لایت دارد و کنترل کشش و پایداری، مولتی مدیا 7 اینچی و دوربین و حسگر پارک عقب برخی از امکانات آن هستند. از دیگر آپشن‌های آن می‌توان به حسگر فشار باد تایر، سانروف و شش کیسه هوا اشاره کرد. البته انتقاداتی مانند نداشتن تهویه مطبوع خودکار و فرمان برقی بر این سدان جذاب وارد است و کاش سازندگان فکری به حال آن می‌کردند.

کیا سراتو دو لیتری آپشنال

آپشنال ترین خودروهای بازار

در میان خودروهای آپشنال چینی و در بازه 500 تا 700 میلیونی به دو خودروی مذکور اشاره شد. اما اگر تمایلی به خرید خودروهای چینی ندارید گزینه بعدی شما می‌تواند نمونه مونتاژی نسل دوم کیا سراتو سایپا باشد.

این ماشین محبوب که در لیست محبوب‌ترین‌های ایران قرار دارد ابتدا وارداتی بود اما پس از چندی به صورت مونتاژی روانه بازار شد. حال همین نمونه‌های مونتاژی کیا سراتو دو لیتری با گیربکس اتوماتیک ارزش خرید بالایی دارند و مطمئنا برای مشتریان ارزش افزوده قابل توجهی به همراه خواهند داشت.

کیا سراتو آپشنال با پیشرانه دو لیتری دارای موتوری چابک است که آپشن‌های قابل قبولی در اختیار شما قرار می‌دهد. از جمله این امکانات می‌توان کروز کنترل، دو کیسه هوا، ترمزهای ABS، سیستم کمکی ترمز، استارت بدون کلید، پدال شیفتر روی فرمان و آمپر سوپر ویژن را نام برد.

همچنین سیستم چند رسانه‌ای این خودرو صفحه نمایشی 7 اینچی با قدرت رهیابی دارد. سانروف، حسگر پارک دنده عقب، دوربین دید عقب و روکش چرمی صندلی از سایر امکانات کیا سراتو هستند.

چری تیگو IE 5 (فول)

آپشنال ترین خودروهای بازار

حال می‌توان محصول مدیران خودرو، با نام چری تیگو 5 را به عنوان یکی از آپشنال ترین خودروهای بازه قیمتی 500 تا 700 میلیون تومان معرفی کرد. این خودرو کراس اوور چینی است که توانسته به موفقیت زیادی دست پیدا کند. اگرچه رقبای قدرتمندی همچون جک S5 و هایما S7 روبه‌روی این خودرو قرار دارند اما توانسته در بازار داخلی جایگاه خوبی به دست آورد.

موتور فنی این خودکار به همراه گیربکس CVT آن چنگی به دل نمی‌زند اما در عوض امکانات چشمگیر آن خیره‌کننده است. سانروف برقی، گرمکن جلو، کروز کنترل، سیستم تهویه مطبوع دوگانه، مانیتور 10 اینچی عمودی، دی لایت و اتولایت، حسگر باران و چهار کیسه هوا از جمله آپشن‌های آن هستند.

همچنین امکانات چری تیگو IE 5 فول به موارد فوق محدود نمی‌شود و شامل کنترل کشش و پایداری، سیستم کی‌لس و استارت دکمه‌ای می‌شود.

هایما S7 توربو

آپشنال ترین خودروهای بازار

در سال 1394 بود که ایران خودرو با همتای چینی خود مذاکراتی انجام داد و نهایتا تصمیم بر این شد تا نسل اول هایما S7 به همراه موتور 2 لیتری تنفس طبیعی وارد بازار شود. ابتدا مشتریان روی خوشی به موتور 2 لیتری آن نشان ندادند و به همین خاطر در سال 1396 ایران خودرو هایما S7 توربو را با موتور 1.8 لیتری توربوشارژ روانه بازار کرد.

این موتور توانایی تولید قدرت 170 اسب بخار و گشتاور 230 نیوتن‌متر را دارد و شتاب صفر تا صد آن حدود 10.5 ثانیه ارزیابی شده که کاملا مناسب و قابل قبول است. مانند سایر خودروهای این لیست، با خرید هایما S7 نیز صاحب خودرویی با امکانات بسیار خواهید شد.

برخی از امکانات این خودرو عبارتند از دی لایت، کروز کنترل، تهویه مطبوع خودکار، دوربین 360 درجه، تنظیمات برقی 8 جهته صندلی، سانروف، فرمان برقی 4 حالت، حسگر نور، نمایشگر 7 اینچی لمسی، حسگر فشار باد تایر، آینه الکتروکرومیک، حسگر پارک جلو و عقب، کنترل حرکت در سر بالایی‌ها و کی‌لس استارت.

سخن پایانی

در این نوشتار سعی کردیم بهترین خودروهای آپشنال در رده قیمتی 500 تا 700 میلیون تومان را بررسی کنیم. به لحاظ امکانات رفاهی می‌توان آریزو 5 توربو را نام برد که در قامت یک خودروی کم کارکرد یا صفر کیلومتر می‌تواند رضایت خریداران را جلب کند. پس اگر  به دنبال یک سدان مجهز و آپشنال هستید، این خودروی چری می‌تواند گزینه اول شما باشد.

اگر از آن دسته مصرف کنندگانی هستید که چندان تمایلی به خرید خودروهای توربوشارژ چینی ندارند، می‌توانید روی کیا سراتو فکر کنید. از طرف دیگر اگر از عاشقان خودروهای کراس اوور هستید، دستتان برای خرید باز است اما در این مطلب سه تا از بهترین‌های این بخش را به نام چری تیگو 5، هایما S7 و جک اس 5 پیشنهاد دادیم. نظر شما در خصوص آپشنال ترین خودروهای بازار چیست؟