اجرای بازی های اندرویدی در کامپیوتر

اجرای بازی های اندرویدی در کامپیوتر با اپلیکیشن اختصاصی گوگل

به زودی امکان اجرای بازی های اندرویدی در کامپیوتر های ویندوزی ممکن خواهد شد. گوگل در حال توسعه یک اپلیکیشن اختصاصی برای این کار است.

گوگل در طول مراسم Game Awards 2021 اعلام کرد که قصد دارد از طریق برنامه دسکتاپ گوگل پلی گیمز، اجرای بازی های اندرویدی را روی کامپیوتر های مجهز به ویندوز ممکن کند.

گوگل در تلاش برای اجرای بازی های اندرویدی در کامپیوتر

این برنامه توسط خود گوگل ساخته خواهد شد و هدف از ساخت آن نیز امکان تجربه کردن بازی‌ های موجود در فروشگاه نرم افزاری گوگل پلی در لپ‌تاپ‌ها، تبلت‌ها و کامپیوتر‌های ویندوزی است. پس از اعلام این خبر توسط گوگل، Greg artell مدیر بخش بازی های اندروید و گوگل پلی اطلاعیه‌ای را در این رابطه منتشر کرد.

گوگل پلی به میلیارد‌ها نفر کمک کرده تا بازی‌های مورد نظر خود را پیدا کرده و آنها را در پلتفرم‌های مختلف در گوشی‌ موبایل، تبلت و کروم او اس تجربه کنند. از سال 2022، کاربران می‌توانند از بازی‌های مورد علاقه خود در دستگاه‌های بیشتری لذت ببرند و بدون هیچ مشکلی بین گوشی، تبلت، کروم‌بوک و به زودی رایانه ویندوزی جابه‌جا شوند. با محصول جدید ساخت گوگل، بهترین بازی‌های گوگل پلی به لپ‌تاپ‌ها و رایانه‌های بیشتری خواهند آمد و ما از اینکه می‌توانیم پلتفرم خود را گسترش دهیم، هیجان زده هستیم. به زودی اخبار بیشتری در این رابطه خواهید شنید.

بر اساس گزارشات منتشر شده، گوگل این برنامه را بدون همکاری مایکروسافت توسعه خواهد داد. برنامه جدید به کاربران اجازه می‌دهد پس از اینکه یک بازی را در گوشی، تبلت یا کروم‌بوک شروع کردند؛ آن را در رایانه ویندوزی خود ادامه دهند و در این میان خبری از استریم از سرویس‌های ابری نخواهد بود.

متاسفانه گوگل هنوز اعلام نکرده که دقیقا به چه صورت می‌خواهد امکان اجرای بازی‌های اندرویدی را در رایانه‌های ویندوزی ممکن کند؛ اما در هر حال خبر خوبی است.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

یک دیدگاه

  1. بی صبرانه منتظرم