تریلر گیم پلی بازی Hellblade 2

اولین تریلر گیم پلی بازی Hellblade 2 را تماشا کنید

در جریان مراسم جوایز بازی سال 2021، اولین تریلر گیم پلی بازی Hellblade 2 منتشر گردید. جهت تماشای این تریلر با گجت نیوز همراه باشید.

هل‌بلید (Hellblade) یک بازی ویدیویی اکشن و ماجراجویی است که توسط استودیوی انگلیسی نینجا تئوری ساخته شده‌ که در ابتدا در سال 2017 برای کنسول‌های پلی‌ استیشن 4 و مایکروسافت ویندوز منتشر گردید و سپس در سال 2018 نسخه کنسول اکس‌ باکس وان این عنوان تنها به صورت توزیع دیجیتال منتشر شد. در جریان مراسم جوایز بازی سال 2019 نیز از دنباله این بازی تحت عنوان سرگذشت‌نامه سنوئا: هل‌بلید 2 رونمایی شد.

بامداد امروز در جریان مراسم جوایز بازی سال 2021، اولین تریلر گیم پلی بازی Hellblade 2 منتشر گردید. این فیلم شش دقیقه‌ای سنوئا را نشان می‌دهد که ارتشی را در برابر تهاجم تایتان‌ها در ساحلی جنگ‌ زده رهبری می‌کند. شما می‌توانید این تریلر را در زیر تماشا کنید.

به نظر می‌رسد که عناصر روان پریشی بازی اول یعنی صداهایی در سر سئونا همچنان وجود دارد. این تریلر گیم پلی قسمتی از بازی بود و جلوه‌های سینمایی بسیاری داشت؛ اگر فیلم را تماشا کنید متوجه خواهید شد که حالات چهره خارق العاده است.

هنوز هیچ تاریخ رسمی مبنی بر این انتشار این بازی اعلام نشده است، اما تایید شده که برای اکس‌ باکس سری اکس و سری اس و مایکروسافت ویندوز منتشر خواهد شد؛ همچنین این بازی در اکس باکس گیم پس نیز در دسترس خواهد بود.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*