تماشا کنید : رندرهایی نزدیک به واقعیت از گلکسی نوت ۵

تا امروز اطلاعات زیادی در رابطه با گلکسی نوت ۵ سامسونگ منتشر شده است، علاوه بر این تولیدکنندگان قاب‌‌ محافظ، برای گلکسی نوت ۵ تصاویری را ارایه کرده‌اند که در آنها ویژگی‌های ظاهری، ابعاد و ساختار این گوشی به خوبی نمایش داده می‌شود.اخیرا یک گرافیست چیره دست با جمع آوری اطلاعات منتشر شده از طراحی ظاهری گلکسی نوت ۵ ، اقدام به انتشار طرحی از این گوشی کرده که به نظر می رسد بسیار به طرح نهایی نزدیک باشد.همچنین تصاویری از قلم S Pen گلکسی نوت ۵ و اطلاعاتی از قابلیت خروج خودکار آن منتشر شده که در ادامه به بررسی آنها خواهیم پرداخت.

تا امروز تصاویری از گلکسی نوت ۵ لو نرفته و در اغلب موارد شاهد ارایه تصاویری از کیس‌های آن در اینترنت بوده‌ایم، ولی حالا ویدیوی جدیدی در اینترنت منتشر شده که می‌تواند دیدی بسیار خوب از گلکسی نوت بعدی سامسونگ به ما بدهد.البته این ویدیو نیز اصلی نیست و در واقع یکی از گرافیست‌های حرفه‌ای به نام Ivo Marić آن‌ها را بر اساس شایعات منتشر شده طراحی کرده است.

اولین نکته‌ای که این ویدیو به ما می‌فهماند، شباهت بی‌چون ‌و چرای نوت ۵ به گلکسی S6 و S6 اج است. سنسور ضربان قلب، فلاش LED و دوربین دقیقا مشابه با گلکسی S6 طراحی شده و در زیر دستگاه نیز شاهد قرارگیری یک اسپیکر، USB 2.0 و S Pen هستیم.در ادامه این ویدیو را مشاهده می کنید :

S Pen جدید سامسونگ قابلیت جهندگی دارد که نشان از جدیت سامسونگ در واقعیت بخشیدن به پتنت‌هایش دارد. سالانه میلیون‌ها پتنت در حوزه دستگاه‌های موبایل به ثبت می‌رسد، اما تعداد بسیار کمی از آن‌ها به مرحله عملیاتی می‌رسند. اما سامسونگ بارها نشان داده که به پتنت‌هایش اهمیت می‌دهد و به فاصله کوتاهی آن‌ها را به مرحله تولید می‌رساند.

note-5-s-pen

یکی از کاربران شبکه اجتماعی Weibo چین نیز تصاویری از S Pen جدید سامسونگ منتشر کرده که در انتهای آن یک دکمه با قابلیت فشار تعبیه شده است. بنابراین کاربران برای خروج آن نیازی به استفاده از ناخن خود ندارند و کافی است با یک فشار آن را از دستگاه بیرون بیاورند.

سامسونگ همیشه سری نوت خود را همزمان با برگزاری نمایشگاه IFA‌ برلین رونمایی می‌کرد اما امسال گلکسی نوت ۵ زودتر معرفی خواهد شد تا بتواند گوی سبقت را از آیفون ۶ اس برباید.

منبع : sammobile

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

3 دیدگاه

  1. کاش این طوری بود نوت ادج یه ویژگی خاصی تو طراحیش بود واونم انحنای یک طرفش بود .این جوری خیلی باحال ترو با کلاس تر نشون می داد .کاش مسئولین سامسونگ یکم به حرف دیگران هم اهمیت می دادن و نوت رو ازیه طرف منحنی درست می کردند

    • کاملا با نظرتون موافقم…ی طرف خمیدگی خیلی بهتر با کارایی بالاتر و خاص تر هس اما فک کنم سامسونگ با ی طرف خمیدگی گوشی نده چون خیلی انتقاد شده بود که اج مال راست دستاس و اون طرح سامسونگ برای چپ دستها اصلا خوب نبود(دکمه هوم به بالا میرفت)…اگر بخاد خیلی سنگ تموم بزاره میتونه نوت۵اج رو ۲سری بده واسه راست دستها وچپ دستها که بطبع جای صفحه خمیده در ۲محصول متفاوته…اما اگر بخاد صرفا برای زیبایی ۲طرف خمیده بزنه من نوت اج رو ترجیح میدم یا اگه دنبال به روز ترین گوشی سامسونگ باشم نوت۵معمولی رو میگیرم…اتفاقا الانم دوس دارمs4م رو عوض کنم علاقم به زد۳ هس(ضداب بودنps4remot play)اما اگه ساسونگ سیاست یک صفحه خمیده رو بر داره بخاطر خاص بودن(همین الان تو اهواز کمیابه وای به حال اینکه نسل بعدیشم بیاد کمیاب تر میشه)من نوت اج رو میخرم…

  2. این سری نوت…نوت۵اج هم داره؟؟؟؟چرا خبری از اون منتشر نمیشه؟؟؟اگه خبری بوده و من بی اطلاعم سوالم از دوستان اینه نوت۵اج مثل سری قبلیش یطرفش خمیدس؟؟؟و قابلیت اجرای جداگانه از صفحه اصلی و کلا اجرای نوتیفیکشن و ساعت و…مثل سری قبل ارایه میده؟؟