ZTE و عرضه گوشی هوشمند +Boost Max در آمریکا

به نظر می رسد که کمپانی چینی زد تی ئی ( ZTE ) برنامه ویژه ای برای حضور در بازار گوشی های موبایل آمریکا دارد.این شرکت پس از معرفی و عرضه اسمارت فون قدرتمند Axon در بازار آمریکا ، حالا محصول دیگری را برای فروش در این کشور رونمایی کرده است.نام این گوشی جدید ZTE +Boost Max است که نسل قبلی آن سال گذشته معرفی شده بود.در ادامه با گجت نیوز همراه باشید تا با این گوشی جدید ZTE بیشتر آشنا شویم.

ZTE در این گوشی از یک صفحه نمایش ۵.۷ اینچی با رزولوشن ۷۲۰x1280 پیکسل استفاده کرده است.در گوشی +Boost Max از ۲ گیگابایت رم، ۱۶ گیگابایت حافظه داخلی و یک باتری ۳۴۰۰ میلی‌آمپر ساعتی بهره گرفته شده و توان پردازشی آن از طریق یک پردازنده چهار هسته‌ای ۱.۲ گیگاهرتزی تامین می‌ گردد.

تجهیزات تصویر برداری این گوشی را هم یک دوربین اصلی ۸ مگاپیکسلی و یک دوربین ۱ مگاپیکسلی برای عکس‌برداری‌های سلفی تشکیل داده است.از دیگر ویژگی‌های گوشی +Boost Max باید به صدای دالبی دیجیتال، پشتیبانی از شبکه اینترنت LTE و اندروید ۵.۱ لالی‌پاپ اشاره کرد.

همانطور که در ابتدای مطلب لشاره کردیم ، شرکت ZTE این گوشی را تنها در بازارهای آمریکا عرضه خواهد کرد و هنوز اطلاعاتی در مورد احتمال عرضه آن در دیگر کشورها منتشر نشده است. قرار است این گوشی با قیمت ۲۰۰ دلار در بازارهای آمریکا به‌فروش برسد.

منبع : gsmarena

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*