سامسونگ از گلکسی تب اس ۲ ، سبک‌ترین و باریک‌ترین تبلت‌های ساخت خود رونمایی کرد

سرانجام سامسونگ از گلکسی تب اس ۲ ، سبک‌ترین و باریک‌ترین تبلت‌های ساخت خود رونمایی کرد.نسل جدید گلکسی تب اس های سامسونگ در دو سایز ۸.۰ و ۹.۷ اینچی و با نسبت تصویر ۴:۳ طراحی و تولید شده‌اند ، چیزی که پیش از این در آیپد های اپل شاهد آن بوده ایم.در ادامه با گجت نیوز همراه باشید.

هردو محصول تنها ۵.۶ میلی‌متر ضخامت دارند و مدل ۸ اینچی با ۲۵۶ گرم و مدل ۹.۷ اینچی ۳۸۹ گرم وزن عرضه می‌شوند.همچنین هر دو تبلت دارای حسگر اثر انگشت بر روی دکمه‌ی فیزیکی home می‌باشند. قابلیت چند عملکردی یا Multitasking نیز ویژگی جدیدی است که به کاربر این اجازه را می‌دهد تا به صورت همزمان دو اپلیکیشن را باز کرده و با استفاده از پنجره‌های POP UP بین اپلیکیشن‌های مختلف حرکت کند.

مدل Samsung Galaxy Tab S2 8 از یک صفحه نمایش ۸ اینچی Super AMOLED با وضوح ۱۵۳۶در۲۰۴۸ پیکسل و مدل Galaxy Tab S2 9.7، ‌از نمایشگر ۹.۷ اینچی سوپر آمولد با همان وضوح بهره می‌برد. هر دو مدل از یک پردازنده‌ی ۸ هسته‌ای شامل ۴ هسته ی ۱.۹ گیگاهرتزی و ۴ هسته‌ای ۱.۳ گیگاهرتزی به همراه ۳ گیگابایت حافظه‌ی رم و حافظه‌ی داخلی ۳۲ یا ۶۴ گیگابایتی با قابلیت افزایش تا ۱۲۸ گیگابایت از طریق درگاه کارت حافظه، عرضه خواهند شد.

از ویژگی های فیلمبرداری و تصویرداری این دوتبلت نیز می‌توان به دوربین اصلی ۸ مگاپیکسلی و دوربین دوم ۲.۱ مگاپیکسل اشاره کرد.

تجهیزات تصویربرداری گلکسی تب اس ۲ های سامسونگ را یک دوربین ۸ مگاپیکسلی در پشت و یک دوربین ۲.۱ مگاپیکسلی در جلو تشکیل داده است.سامسونگ مدل ۸ اینچی گلکسی تب اس ۲  را به یک باتری ۴۰۰۰ میلی‌آمپر ساعتی و مدل ۹.۷ اینچی این تبلت را به یک باتری ۵۸۷۰ مجهز کرده است.همچنین سامسونگ هر دوی این تبلت ها را به سیستم عامل اندروید ۵ لالی پاپ مجهز کرده است.

گلکسی تب اس ۲ های سامسونگ در دو مدل سیم کارت خور با پشتیبانی از شبکه ۴G LTE و وای-فای تنها عرضه خواهند شد و قیمت این تبلت ها برای عرضه در بازار اروپا به شرح زیر می باشد :

قیمت گلکسی تب اس ۲ مدل ۸ اینچی ( Galaxy Tab S2 8.0 ) :

۳۹۹ یورو نسخه Wi-Fi و ۴۶۹ یورو نسخه LTE

قیمت گلکسی تب اس ۲ مدل ۹.۷ اینچی ( Galaxy Tab S2 9.7) :

۴۹۹ یورو نسخه Wi-Fi و ۵۶۹ یورو نسخه LTE

JK Shin مدیرعامل بخش موبایل و فناوری اطلاعات شرکت سامسونگ، نظر خود را در خصوص سری Galaxy Tab S2 اینگونه اعلام کرده است:

Galaxy Tab S2نه تنها باریک‌ترین و سبک‌ترین تبلت سامسونگ از نظر اندازه و ابعاد است، بلکه کاربر را با تجربه‌ای جدید و آسان در کنار بهره‌وری مناسب از کیفیت تصویر نمایشگر روبه‌رو می‌سازد. ما بر این باوریم که Galaxy Tab S2 کاملترین گجت نمایشگر محور شخصی سامسونگ برای استفاده‌ی کاربران در هر مکان و زمانی است.

مشخصات و تصاویر تبلت سامسونگ Galaxy Tab S2 8.0 :

samsung-galaxy-s2-8-650-80

مشخصات و تصاویر تبلت سامسونگ Galaxy Tab S2 9.7 :

samsung-galaxy-s2-9-7-650-80

نظر شما در مورد این تبلت های جدید چیست ؟

منبع: phonearena

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*