اولین تصویر واقعی از گلکسی S22 سامسونگ

اولین تصویر واقعی از گلکسی S22 سامسونگ منتشر شد

نخستین تصویر واقعی از گلکسی S22 سامسونگ در فضای مجازی منتشر شد. این تصویر، با تأیید شایعات از شباهت Galaxy S22 با Galaxy S21 پرده برمی‌دارد.

انتظار می‌رود سامسونگ اوایل فوریه از گوشی‌های سری S22 خود رونمایی کند. بر اساس آخرین شایعات، دو مدل معمولی و پلاس این خانواده شباهت زیادی با سری S21 دارند.

اکنون یک تصویر واقعی از گلکسی S22 سامسونگ در دنیای واقعی منتشر شده که نشان می‌دهد طراحی این گوشی بسیار شبیه به نسل گذشته خودش است، با این تفاوت که قاب پشتی به جای یک شیشه براق از یک جنس مات بهره می‌برد.

اولین تصویر واقعی از گلکسی S22 سامسونگ

در سمتی دیگر گوشی S22 Ultra (که بر اساس برخی شایعات ممکن است با نام نوت عرضه شود) نیز با شماره مدل SM-S908U به همراه یک قلم هوشمند با شماره مدل EJ-PS908 موفق به اخذ تأییدیه FCC شده است. از آنجا که شماره مدل این قلم با محصولات گذشته سامسونگ متفاوت است، به نظر می‌رسد مربوط به یک قلم S Pen جدید باشد.

 

گوشی گلکسی اس 22 سامسونگ از طراحی دوربین سه‌گانه عمودی در گوشه سمت چپ قاب پشتی استفاده می‌کند. جایی که جزیره دوربین به فریم دور قاب متصل است و یک فلاش LED در سمت راست آن قرار دارد. البته این تصویر ممکن است مربوط به نسخه تقلبی گوشی باشد، اما همه چیز در آن با سرنخ‌هایی که وجود دارد مطابق است.

به گلکسی اس 22 اولترا باز می‌گردیم؛ محصولی که برخی منابع می‌گویند با نام اس 22 نوت عرضه خواهد شد. با این حال شواهد خیلی محکمی برای این نام‌گذاری وجود ندارد.

samsung_galaxy_s22_appears_in_live

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*