هیوندای توسان

نتایج بسیار ضعیف هیوندای توسان در تست تصادف ؛ صفر ستاره ایمنی + ویدیو

هیوندای توسان در تست‌های تصادف موسسه لاتین انکپ با کسب صفر ستاره ایمنی بسیار ناامیدکننده ظاهر شد. در ادامه ویدیو تست تصادف این کراس اوور کره‌ای را مشاهده می‌کنید.

هیوندای توسان به عنوان یکی از کراس اوورهای محبوب و پرفروش این خودروساز کره‌ای در تست‌های تصادف موسسه لاتین انکپ موفق به دریافت هیچ ستاره ایمنی نشد. گفتنی است موسسه لاتین انکپ نسل قبلی توسان را مورد آزمایش قرار داده است؛ چرا که نسل جدید توسان حداقل تا 2 سال آینده در بازار آمریکای لاتین عرضه نمی‌شود، اما بازهم نتایج این تست بسیار حائز اهمیت است؛ زیرا نسل قبلی توسان همچنان علاوه بر آمریکای جنوبی در سایر کشورها مانند فیلیپین نیز عرضه می‌شود.

عمکلرد ضعیف هیوندای توسان در تست تصادف 

هیوندای توسان

هیوندای توسانی که موسسه لاتین انکپ آن را مورد آزمایش قرار داده به شکل استاندارد فقط از دو کیسه هوای جلو بهره می‌برد و فاقد سیستم کنترل پایداری الکترونیکی و سایر تکنولوژی‌های ایمنی مدرن است. با این وجود هیوندای توسان توانست در بخش محافظت از بزرگسالان در برخورد از جلو و دو طرف امتیاز مناسبی را کسب کند، اما به دلیل عدم برخورداری از کیسه‌های هوا‌ی جانبی نتوانست امتیاز بهتری را به دست آورد.

هیوندای توسان

توسان در حفاظت از کودکان نیز بسیار ضعیف ظاهر شده که دلیل آن به وجود فقط یک کمربند ایمنی در صندلی وسط عقب و نبود سیستم‌های نگه‌دارنده کودک یا CRS مربوط می‌شود. این کراس اوور کره‌ای در بخش حفاظت از عابران پیاده نیز در مجموع عملکرد متوسطی داشته، اما در حفاظت از بالای ساق پا و همچنین حفاظت از سر عابران بسیار ضعیف ظاهر شده است. عملکرد ضعیف توسان در این بخش به نبود ترمز اضطراری اتوماتیک مربوط می‌شود که وجود آن می‌تواند از  تصادف با عابران پیاده جلوگیری کند.

هیوندای توسان

گفتنی است موسسه لاتین انکپ اعلام کرد به شرکت کره‌ای هیوندای پیشنهاد داده تا نسل جدید توسان را نیز مورد آزمایش قرار دهد، اما خودروساز کره‌ای این پیشنهاد را نپذیرفت.

ویدیوی تست تصادف توسان

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*