اسمارت فون LG G3 رسما رونمايي شد : سادگي ، قدرت و کيفيت به سبک ال جي

lg g3

امشب ال جي رسما طي يک کنفرانس رسمي از پرچم دار پر هياهوي خود پرده برداشت.بله اسمارت فون پر حاشيه ال جي جي 3 رسما معرفي شد.هرچند که به لطف لو دهندگان عزيز تمامي اطلاعات آن را از قبل مي دانستيم اما در ادامه با گجت نيوزهمراه باشيد تا در نگاهي رسمي با LG G3 بيشتر آشنا شويم.

شعار جالب ال جی برای جی 3: “ساده، هوشمندِ جدید است.”

یکی از برترین بهبودهای این تلفن نمایشگر بزرگ ۵.۵ اینچی با رزولوشن ۲۵۶۰ در ۱۴۴۰ پیکسل (Quad HD) است.

lg g3

درون این غول چیپ اسنپدرگن ۸۰۱ قرار گرفته و به لحاظ سخت افزاری دو انتخاب پیش روی خریداران است. یا خرید مدلی با ۱۶ گیگابایت حافظه و ۲ گیگابایت رم، یا خرید مدل ۳۲ گیگابایتی با ۳ گیگابایت رم. هر دو مدل با اندروید کیتکت جان می گیرند و باتری ۳.۰۰۰ میلی آمپری و شکاف میکرو اس.دی دارند.

دوربین دستگاه ۱۳ مگاپیکسلی است با لرزشگیر اپتیکال (OIS) و قابلیت “تپ برای فوکوس” و بله، فوکوس خودکار لیزری (مادون قرمز) نیز در کنار لنز دوربین عقب قرار گرفته که در روز هاي آتي بيشتر با اين ويژگي آشنا خواهيم شد.

lg g3

دیزاین تلفن دستخوش تغییر زیادی شده. به خصوص جنس بدنه که الجی از عبارت “Metallic Skin” برای توصیفش استفاده می کند و در برابر خش مقاوم است است و برخلاف بدنه تمام فلزی امکان شارژ بی سیم (القایی) را نیز فراهم می کند. ابعاد تلفن ۱۴۶.۳ در ۷۴.۶ در ۸.۹ میلیمتر است. پشت بدنه خمیدگی مناسبی برای قرار گرفتن راحت در دست دارد و کمترین ضخامت بدنه در لبه ها به ۲.۷۵ میلیمتر می رسد. درب پشتی نیز برای قراردادن سیم کارت، میکرو اس.دی و تعویض باتری، قابل جداسازی است.

{photo}93/03/06/g3/lg-g3{/photo}

با اینکه بدنه تلفن مقاوم در برابر خراشیدگی است اما به پای بدنه LG G Flex که خود-درمانگر بود نمی رسد. در عوض جنس آن باعث شده کمتر از دست سر بخورد و طرح فلز برس خورده نیز برای این روی آن ایجاد شده تا کمتر اثر انگشت بر پشت تلفن به چشم بیاید. در ضمن دکمه های عقب تلفن، شامل دکمه پاور که در وسط دو دکمه تنظیم شدت صدا قرار گرفته، بسیار بهتر از G2 شده اند و کارکردن با آنها راحت است. این در حالی است که این دکمه ها نسبت به جی ۲ خیلی مسطح تر شده اند. با وجود بزرگتر شدن ابعاد تلفن، راحتی کار با دکمه های عقب بالاتر رفته.

lg g3

دیگر مشخصات قابل توجه و مهم در پرچمدار جدید ال جی به باطری 3000 میلی آمپر بر ساعتی به همراه قابلیت پشتیبانی از کارت حافظه SD اشاره دارد.

lg g3

تیزر تبلیغاتی رسمی اسمارت فون ال جی جی 3 :

با تمامی نکات مثبتی که در طراحی پرچمدر ال‌جی دیده می‌شود، اما جنس بدنه تمام آلومینیومی استفاده نشده است. هر چند ال‌جی اذعان می‌کند که در این نوع بدنه که کاملا شبیه فلز دیده می‌شود، از مواد مرغوبی استفاده شده که خواص مشابهی با آلومینیوم دارد.

در قسمت پشتی دستگاه، هنوز هم همان دکمه‌های سابق دیده می‌شود. دکمه‌هایی که قرار گرفتن آن در پشت بدنه، با استقبال خوبی از کاربران مواجه شد و سبب شد که ال‌جی این زبان طراحی را در نسل جدید محصولات خود نیز حفظ نماید. همچنین تغییر اندازه دستگاه نیز در جهت بهبود کنترل این دکمه‌ها می‌تواند مخالفین نسل پیشین  این طراحی را با خود همراه سازد.

{photo}93/03/06/g3/lg-g3-2{/photo}

معرفی کامل اسمارت فون ال جی جی 3 را از زبان خود ال جی در بیانه مطبوعاتی رسمی دفتر ال جی در ایران بخوانید

منبع : engadget

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*