گوشی شیائومی 12 اولترا

عکس پنل پشت شیائومی 12 اولترا ، یک دوربین بزرگ دایره ای را به تصویر می‌کشد

پرچمدار ۲۰۲۲ شیائومی Xiaomi 12 Ultra نام خواهد داشت. عکس منتشر شده از گوشی شیائومی 12 اولترا یک دوربین بزرگ دایره ای را در بدنه پشتی نشان می‌دهد.

شیائومی می 11 اولترا طراحی نسبتا متفاوتی در مقایسه با گوشی‌های دیگر داشت. بخش دوربین این گوشی به صورت کامل عرض پنل پشتی را گرفته بود و یک نمایشگر کوچک نیز داشت. حالا مشخص شده که گوشی شیائومی 12 اولترا (بله واژه Mi حذف شده است) نیز طراحی غیر متعارفی خواهد داشت.

چندی پیش تصاویری از قاب‌های محافظ سری شیائومی 12 لو رفت و همین نیز کافی بود تا وب‌سایت LetsGoDigital رندرهای مفهومی سه‌بعدی مدل اولترا را آماده کند.

دوربین اصلی و دوربین فوق عریض در مرکز و سمت چپ مجموعه دوربین خواهند بود و لنز تله فوتو پریسکوپ نیز در پایین این مجموعه جای خواهد گرفت. دوربین چهارمی نیز در بخش بالایی دایره قرار دارد که می‌تواند یک حسگر ToF یا دوربین تله فوتو با گستره زوم ۲ تا ۳ برابری باشد. بقیه دایره به فلاش LED، حسگر نور و فوکوس خودکار تشخیص فاز (PDAF) اختصاص خواهد داشت.

پیشتر یک افشاگر معتبر اعلام کرده بود که لایکا با شیائومی قرارداد بسته است و در بخش دوربین گوشی شیائومی 12 اولترا شاهد حضور این برند خواهیم بود. البته این خبر هنوز توسط سایر منابع تایید نشده است؛ مخصوصا اینکه لایکا با هواوی نیز همکاری می‌کند. هرچند که چنین چیزی خیلی عجیب نیست؛ زیرا شرکت زایس نیز شرکای متعددی همچون ویوو، سونی و نوکیا دارد.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*