شیبا اینو

بزرگترین صرافی ارز دیجیتال اروپا، شیبا اینو را به لیست معاملات اضافه می‌کند

شیبا اینو به لیست معاملات بزرگترین صرافی ارز دیجیتال اروپا اضافه شد. این میم کوین در سال 2022 میلادی فعالیت خود را در این صرافی شروع خواهد کرد.

Bitstamp که به عنوان بزرگترین صرافی ارزهای دیجیتالی در اروپا محسوب می‌شود توییت جدیدی را در مورد لیست شدن ارز دیجیتالی شیبا اینو (SHIB) منتشر کرد تا نشان دهد برنامه‌های این صرافی در خصوص این میم کوین تغییر پیدا نکرده است. از این رو میم کوین شیبا اینو به عنوان یکی از ارزهای دیجیتالی برتر سال 2021 در سال 2022 میلادی فعالیت خود را در این صرافی شروع خواهد کرد.

شیبا اینو به صرافی Bitstamp اضافه شد

شیبا اینو

طی هفته اخیر بزرگترین صرافی ارزهای دیجیتال در اروپا با لیست کردن ارز دیجیتالی شیبا اینو صدر اخبار را به خود اختصاص داد. البته قرار بود معاملات این میم کوین در تاریخ 18 آذرماه در صرافی Bitstamp آغاز شود، اما به دلیل مشکلات فنی شروع معاملات شیبا اینو به زمان دیگری موکول شد.

در حال حاضر مشخص نیست صرافی Bitstamp که در لوکزامبورگ مستقر است ظرف چه مدتی می‌تواند این مشکلات را برطرف سازد، اما انجمن شیبا اینو تاکید کرد این میم کوین تا پایان سال 2021 میلادی روی Bitstamp معاملات خود را آغاز نخواهد کرد و شروع فعالیت آن در این صرافی در سال 2022 میلادی خواهد بود.

شیبا اینو

گفتنی است اخیرا معاملات رمزارزهای پریچوال پروتکل (PERP)، گالا (GALA) و دیدکس (DYDX) به شکل محدود در صرافی Bitstamp فعال شده است. از این رو هم‌اکنون کاربران اروپایی به گزینه‌های معاملاتی سایر شیبا نیز دسترسی دارند. صرافی‌های بزرگ آمریکا نیز نظیر Kraken ،Gemini و Coinbase Pro مدتی قبل جفت‌هایی بر پایه یورو را برای شیبا اینو ارائه کردند.

همچنین این میم کوین در صرافی‌های محلی نیز به محبوبیت زیادی دست پیدا کرده است. Bit2Me که به عنوان پلتفرم شماره یک معاملات ارزهای دیجیتال در اسپانیا شناخته می‌شود نیز اخیرا از لیست شدن این توکن خبر داد. این میم کوین در صرافی ارز دیجیتالی هلندی Bitvavo و پلتفرم معاملات ارز دیجیتال اتریشی Bitpanda Pro نیز در دسترس کاربران قرار گرفته است.