همراه اول

دوازدهمین کنفرانس بین‌المللی فناوری اطلاعات و دانش با حمایت همراه اول برگزار شد

دوازدهمین کنفرانس بین‌المللی فناوری اطلاعات و دانش که اخیرا با حمایت مرکز تحقیق و توسعه همراه اول برگزار شده بود در روز پنجشنبه 25 آذر 1400 به پایان رسید.

دوازدهمین کنفرانس بین‌المللی فناوری اطلاعات و دانش پس از دو روز برگزاری در روز پنجشنبه 25 آذر 1400 به پایان رسید. این نمایشگاه با تمرکز بر حوزه‌های نو و کاربردهای آن با حمایت مرکز تحقیق و توسعه اپراتور همراه اول برگزار شده بود. از اهداف برگزاری این نمایشگاه می‌توان به رشد و توسعه دانش و فناوری اطلاعات، انتقال جدیدترین تجارب و دستاوردهای پژوهشی و صنعتی در این حوزه اشاره کرد.

حمایت همراه اول از دوازدهمین کنفرانس بین‌المللی فناوری اطلاعات و دانش

معاون راهکارهای دیجیتال و هوشمندسازی مرکز تحقیق و توسعه همراه اول در آخرین روز از برگزاری این نمایشگاه نیز با موضوع هوشمندسازی صنعت مخابرات (راهکارهای تبدیل داده اپراتوری به دانش و ارزش افزوده) به سخنرانی پرداخت.

علاوه بر این، مدیران همراه اول هم در برگزاری کارگاه آموزشی با موضوع Internet of Everything for the Future مشارکت داشتند و پنل تخصصی تحول دیجیتال در اپراتورهای تلفن همراه را برگزار کردند.

در حال حاضر نقش داده بیش از پیش حائز اهمیت است؛ به گونه‌ای که هر روزه اپراتورهای تلفن همراه با کاربرهای چند میلیونی خود با میزان زیادی از داده‌ها روبه‌رو هستند که در سطح هسته شبکه ذخیره می‌شوند.

بررسی‌های انجام شده در اپراتورهای جهانی از شتاب بالای پژوهش‌ها برای هوشمندسازی و بهره‌مندی بهتر از چنین داده‌هایی حکایت دارد که باعث ایجاد بستر تحقیقات بومی و انجام پژوهش‌های کاربردی روی دیتاهای اپراتوری کشور خواهد شد.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*