کن بلاک آئودی S1

اسباب بازی جدید کن بلاک یک آئودی وحشی و تمام برقی است

دریفت و کن بلاک انگار دو موضوع جدا نشدنی از هم هستند. او برای جذاب‌تر شدن دریفت هرکاری می‌کند. آخرین پروژه کن بلاک شما را شگفت‌زده خواهد کرد. در ادامه به بررسی فنی خودرو الکتریکی مخصوص دریفت آئودی می‌پردازیم.

کن بلاک (Ken Block) راننده مشهور آمریکایی دریفت، اخیرا شروع به ساخت مجموعه‌ای از کلیپ‌های تبلیغاتی، با محوریت دریف کرده است. شاید آخرین خودرو دریفت کن بلاک را دیده باشید. خودرو قبلی او یک فورد موستانگ 1965 بود که نمایش دریفت فوق‌العاده‌ای در جاده‌ کوه‌‌های راکی داشت.

کن بلاک آئودی S1 - موستانگ 1965

خودرو هونیکورن (Hoonicorn)

این خودرو اکنون به دختر کن بلاک یعنی لیا بلاک (Lia Block) 15 ساله واگذار شده است و او هم انصافا دست کمی از پدر خود ندارد. نام این خودرو هونیکورن (Hoonicorn) است و از یک موتور 8 سیلندر خورجینی تنفس طبیعی با حجم 6.7 لیتر و قدرت 845 اسب بخار و 980 نیوتن متر گشتاور بهره می‌برد. البته لیا عقیده دارد که خودرو جدید او می‌تواند وحشی‌تر باشد و دو توربو به موتور هونیکورن اضافه کرده است.

کن بلاک آئودی S1 - موستانگ 1965

لیا بلاک در کنار پدرش و خودرو سابق او

کن بلاک و آئودی الکتریکی 1000 اسب بخاری

خودرو جدید کن بلاک یک آئودی S1 e-tron quattro است. این خودرو الکتریکی، به افتخار آئودی کواترو (Audi Quattro) افسانه ای نامگذاری شده است.

کن بلاک آئودی S1

آئودی S1 افسانه‌ای، در مسابقات رالی گروه B سال‌های 1980، پیشتاز بسیاری از مسابقات بود و هیجان وصف ناپذیری را به تماشاچیان منتقل می‌کرد. در حال حاضر مسابقات رالی گروه B به علت خطرناک بودن بیش از حد برگزار نمی‌شود.

کن بلاک آئودی S1 - رالی گروه B

مسابقات رالی گروه B – آئودی Quattro S1

کن بلاک طبق رسم همیشگی خود، نام جدیدی برای خودرو آئودی در نظر گرفته و آن را هونیترون (Hoonitron) نامیده است.

مارک لیچ (Marc Lichte) مدیر ارشد طراحی آئودی می‌گوید:

آئودی S1 e-tron quattro  قرار است در مجموعه ویدیوهای تبلیغاتی هونیگان که در سال آینده منتشر می‌شود حضور داشته باشد. ما برای طراحی این خودرو فقط 4 هفته زمان داشتیم.

رشته کوه‌های راکی باز هم قرار است ملاقات دیگری با کن بلاک اما این بار در صندلی خودرو برقی داشته باشد.

آئودی S1 e-tron quattro، با جد پرافتخار خود، شباهت‌های ظاهری زیادی دارد. بال عقب بزرگ، ظاهری با خطوط تند و شکسته و کیت بدنه پهن، چیزهای مشترکی است که در نگاه اول دیده می‌شود.

کن بلاک آئودی S1

ساخت و طراحی آئودی S1 الکتریکی، در مجموعه ساخت خودرو های اسپرت آئودی در شهر نکارسولم (Neckarsulm) آلمان انجام شده است. این مجموعه قبلا افتخار ساخت آئودی RS e-tron GT را داشته.

خساست آئودی در انتشار اطلاعات فنی خودرو الکتریکی

آئودی اطلاعات فنی زیادی از خودرو S1 e-tron quattro منتشر نکرده. دو موتور الکتریکی، سیستم تمام چرخ محرک (AWD)، شاسی و بدنه فیبر کربن تمام چیزی است که ما از این خودرو می‌دانیم. تمام تجهیزات ایمنی این خودرو توسط فدراسیون جهانی اتومبیل رانی (FIA) تایید شده است.

البته آئودی تقریبا لو داده که این خودرو قدرتی بالاتر از 1000 اسب بخار خواهد داشت.

کن بلاک بعد از تست‌‎‌‍‌های اولیه گفت:

فوق‌العاده بود. این خودرو مسیر سرازیری تپه را مانند خیابان آسفالت طی می‌کند. فقط با یک پا، در سرعت 150 Km/h توانستم بهترین نمایش حرکت دونات را انجام دهم. تجربه واقعا جدیدی بود.

اگرچه آئودی S1 e-tron quattro هنوز در مراحل تست است ولی کن بلاک سعی می‌کند ارتباط بیشتری با خودرو برقرار کند.

کن بلاک آئودی S1

. این مجموعه از فیلم‌ها را می‌توانید با عنوان “ویدیو های جیمخانا (Gymkhana)” در کانال یوتیوب هونیگان (Hoonigan) پیدا کنید.

 

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*