عینک هوشمند هواوی

عینک هوشمند هواوی یک گجت جذاب و شیک است + ویدیو

عینک هوشمند هواوی به زودی رونمایی خواهد شد. این گجت پوشیدنی از طراحی زیبایی برخوردار است و با قابلیت های متعدد خود می‌تواند بسیار کاربردی باشد.

هواوی قصد دارد در ۲ دی ماه (پنجشنبه آينده) از مجموعه‌ای از گجت‌های متنوع رونمایی کند که شامل گوشی تاشو هواوی P50 Pocket، هواوی واچ دی و عینک هوشمند می‌شود.

در حال حاضر عینک های هوشمند به یک ترند برای شرکت‌های فناوری تبدیل شده‌اند. البته این عینک‌ها نیز انواع مختلفی دارند. برخی از آنها عینک‌های واقعیت افزوده هستند و برخی دیگر نیز عملا دوربین هستند. دسته سوم را می‌توان هدفون‌های به شکل عینک دانست. عینک جدید هواوی در دسته سوم قرار می‌گیرد.

عینک هوشمند هواوی

هواوی از اسپیکر‌های هدایت استخوانی در دسته این عینک هوشمند استفاده کرده و همچنین گجت جدید خود را به سیستم عامل هارمونی OS مجهز کرده است تا امکان استفاده از فرامین صوتی و سازگاری با سایر گجت‌های مجهز به هارمونی فراهم شود.

ویژگی جالب گجت پوشیدنی جدید هواوی این است که پنل جلویی به وسیله آهن‌ربا به فریم وصل می‌شود و به همین خاطر می‌توان هر دو لنز را به راحتی از بدنه جدا کرد. در واقع به این ترتیب کاربر می‌توان از این گجت به عنوان عینک مطالعه یا عینک آفتابی نیز استفاده کند.

هواوی تاکنون دو نسل از عینک های هوشمند را با همکاری Gentle Monster روانه بازار کرده است. این عینک‌ها نیز گجت‌های هوشمند صدا محور بودند. هرچند که به نظر می‌رسد عینک جدید به تنهایی توسط خود هواوی توسعه داده شده است.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*