گرانترین لپ تاپ های بازار

گرانترین لپ تاپ های بازار ایران در آذر 1400

قیمت یک مدل لپ تاپ ایسوس به نزدیک ۱۶۵ میلیون تومان رسیده است. در این مطلب قصد داریم گرانترین لپ تاپ های بازار ایران در آذر ۱۴۰۰ را معرفی کنیم.

ما در این مطلب گرانترین لپ تاپ های بازار در آذر ۱۴۰۰ را به شما معرفی خواهیم کرد. لپ تاپ ایسوس ۱۵.۶ اینچ مدل G533EQ با قیمت ۱۶۴ میلیون و ۹۰۰ هزار تومان به عنوان گران‌ترین لپ تاپ موجود در بازار کشور شناخته می‌شود.

رتبه دوم نیز با قیمتی در حدود ۱۴۰ میلیون و ۲۰۰ هزار تومان به لپ تاپ ایسوس ۱۷.۳ اینچ مدل  G732LXS تعلق گرفته است. پایین‌تر از این محصول و در جایگاه سوم لپ تاپ لنوو ThinkPad X۱ Fold – i۵ L۱۶G۷-۸GB-۵۱۲SSD-INT Fold قرار دارد. برای خرید این محصول باید مبلغی در حدود ۱۳۹ تا ۱۳۹ میلیون و ۲۰۰ هزار تومان را کنار بگذارید.

لپ تاپ ۱۶ اینچ اپل مک بوک پرو ۲۰۱۹ مدل MVVN2 دارای تاچ بار و صفحه نمایش رتینا، رتبه چهارم را به خود اختصاص داده است. این محصول در بازار کشور با قیمت ۱۳۶ میلیون تومان خرید و فروش می‌شود. رتبه پنجم به لپ تاپ ایسوس ZenBook UX۵۸۲LR i۹-۱۰۹۸۰HK ۳۲GB ۱TBSSD ۸GB RTX۳۰۷۰ TOUCH تعلق گرفته است. برای خرید این محصول باید مبلغی در حدود ۱۲۴ میلیون و ۵۸۹ هزار تومان را کنار بگذارید.

لپ تاپ ۱۷ اینچ اچ پی OMEN by HP ۱۷ an۱۰۸ ng با قیمتی در حدود ۱۱۸ میلیون و ۱۴۵ هزار تومان رتبه ششم را به خود اختصاص داده است. در جایگاه هفتم لپ تاپ ۱۵ اینچ اچ پی OMEN by HP ۱۵ dc۰۰۱۵ng به چشم می‌خورد. برای خرید این محصول باید مبلغی در حدود ۱۱۸ میلیون و ۱۴۵ هزار تومان را کنار گذاشت.

لپ تاپ گیمینگ ام اس آی ۱۵.۶ اینچ مدل GE66 رتبه هشتم را به خود اختصاص داده است. این محصول در بازار کشور حدود ۱۱۵ میلیون و ۹۹۹ هزار تومان قیمت‌گذاری شده است. جایگاه نهم با قیمتی در حدود ۱۰۷ میلیون و ۴۰۴ هزار تومان به لپ تاپ اچ پی OMEN by HP ۱۵ dc۰۰۰۸ng تعلق گرفته است.

در رتبه دهم لپ تاپ ایسوس ۱۵.۶ اینچ مدل G۵۳۳QS Ryzen ۹-۵۹۰۰HX ۱۶GB-۱TB SSD-۱۶GB قرار گرفته است. قیمت این محصول از ۱۰۲ میلیون و ۴۹۹ هزار تومان آغاز شده و به ۱۴۳ میلیون تومان نیز می‌رسد. لپ تاپ ۱۷ اینچ اچ پی OMEN by HP ۱۷ an۱۰۶ ng با قیمتی در حدود ۱۰۲ میلیون و ۱۴۷ هزار تومان جایگاه یازدهم را به خود اختصاص داده است.

گرانترین لپ تاپ های بازار

جدول قیمت گرانترین لپ تاپ های بازار کشور

نام و مدل

قیمت

لپ تاپ ایسوس ۱۵.۶ اینچ مدل G۵۳۳EQ

۱۶۴,۹۰۰,۰۰۰ تومان

لپ تاپ ایسوس ۱۷.۳ اینچ مدل G۷۳۲LXS

۱۴۰,۲۰۰,۰۰۰ تومان

لپ تاپ لنوو ThinkPad X۱ Fold – i۵ L۱۶G۷-۸GB-۵۱۲SSD-INT Fold

از ۱۳۹,۰۰۰,۰۰۰ تا ۱۳۹,۲۰۰,۰۰۰ تومان

لپ تاپ ۱۶ اینچ اپل مک بوک پرو ۲۰۱۹ مدل MVVN۲ دارای تاچ بار و صفحه نمایش رتینا

۱۳۶,۰۰۰,۰۰۰ تومان

لپ تاپ ایسوس ZenBook UX۵۸۲LR i۹-۱۰۹۸۰HK ۳۲GB ۱TBSSD ۸GB RTX۳۰۷۰ TOUCH

۱۲۴,۵۸۹,۰۰۰ تومان

لپ تاپ ۱۷ اینچ اچ پی OMEN by HP ۱۷ an۱۰۸ ng

۱۱۸,۱۴۵,۰۸۰ تومان

لپ تاپ ۱۵ اینچ اچ پی OMEN by HP ۱۵ dc۰۰۱۵ng

۱۱۸,۱۴۵,۰۸۰ تومان

لپ تاپ گیمینگ ام اس آی ۱۵.۶ اینچ مدل GE۶۶

۱۱۵,۹۹۹,۰۰۰ تومان

لپ تاپ ۱۵ اینچ اچ پی OMEN by HP ۱۵ dc۰۰۰۸ng

۱۰۷,۴۰۴,۵۵۰ تومان

لپ تاپ ایسوس ۱۵.۶ اینچ مدل G۵۳۳QS Ryzen ۹-۵۹۰۰HX ۱۶GB-۱TB SSD-۱۶GB

از ۱۰۲,۴۹۹,۰۰۰ تا ۱۴۳,۰۰۰,۰۰۰ تومان

لپ تاپ ۱۷ اینچ اچ پی OMEN by HP ۱۷ an۱۰۶ ng

۱۰۲,۱۴۷,۰۶۰ تومان

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*